„Инициативата е част от наша по-голяма кампания, свързана с медийната грамотност. Вече цяла година си партнираме с училища от цялата страна. Освен да учим учениците как да потребяват медии, се опитваме да запалим интереса им и за това как те самите да влязат в ролята на журналисти – да намират интересни истории, които да представят. Бих казал, че новото поколение имат доста по-добре развита дигитална култура, но трябва още в посока развиване на уменията им за проверка на информация в медиите. Затова напоследък все по-често се говори за необходимостта от медийно образование“, каза в интервю за Радио Благоевград Иван Радев от Асоциалията на европейските журналисти в България.
Критерии за участие в обучителния лагер:
Участникът трябва да бъде записан като ученик в гимназия в България преди 31 май 2019 г.
Крайният срок за участие е 20 май 2019 г. Учениците трябва да изпратят свой материал на sCOOL Media на английски език.
Журито от представители на sCOOL Media, комисия “Фулбрайт”, Посолството на САЩ и журналисти ще класира най-добрите материали, чиито автори ще се борят за места в лятната програма.
За да участвате в обучителния лагер по журналистика трябва да владеете английски език на ниво B1/B2.
В случай че материалът е бил изготвен от група ученици, ръководителят на екипа ще получи номинация за участие в летния лагер.
На 21 ноември православната църква отбелязва празника Въведение Богородично, а в българския народен календар е отреден за Ден на християнското семейство. Ден, в който напомняме за важността на семейството като основна ценност, обединена около вярата, обичта и добротата. По повод днешния празник вече от няколко години екипът на детска градина..
В Деня на християнското семейство четвъртокласници от Трето основно училище „Димитър Талев“ гостуваха в ефира на Радио Благоевград . Възпитаниците на Николай Михов – преподавател по религия в учебното заведение, разказаха за историята на празника и посланията, които той носи. „Изключително лесно се преподава религия на малки деца, защото, за щастие,..
През последните години политическото говорене у нас става все по-неслушаемо, защото отдавна вече медийните аудитории и публиката го възприемат като демагогско, лъжливо, като послания, на които не може да се вярва. Това означава, че една от най-важните тенденции по отношение на говора на политиците е, че фактите и логиката са изместени от стила на..
На 20 ноември повече от 140 държави отбелязват 25-ия Световен ден на Географските информационни системи (ГИС). У нас националното събитие е международната конференция „Обединени в ГИС решенията създаваме по-добро бъдеще“, която дава възможност да се научи всичко най-ново от света на Географските информационни системи и тяхното приложение...
Хората забравихме какво е да се радваме на цветовете, защото самите ние станахме едни такива безцветни, апатични и навъсени. Защото все някой ни е крив пред погледа, защото вместо да се усмихнем на вятъра в косите ние се дразним, че ни се е развалила прическата. Ей такива работи, хлапе... Добре, че не ги разбираш. И ако утре или след време някой..
Планините в България издават албум всеки ден. Време е да подкрепим техните артисти. С това послание кампанията на WWF „Абонирай се за природата“ ни призовава да вдигнем за миг очи от виртуалния свят и да обърнем внимание на живата планета, която ни заобикаля. Нейните артисти нямат почивен ден, но въпреки това изпълненията им сякаш остават..
Природозащитната организация WWF България постави началото на своята кампания „Абонирай се за природата“. С любопитна заигравка с някои от популярните стрийминг платформи и хитови сериали, WWF отправя посланието, че изчезването на дивата природа не е кино. То се случва в нашия живот и всички ние участваме в него с ежедневните ни решения...