Европейската комисия призова големите интернет платформи да обозначават със специален етикет съдържание, създадено от изкуствен интелект. Ще отговорят ли на тези изисквания? Това е въпросът, който зададохме на Ивайло Миленков, експерт по дигитален маркетинг.
„Големите технологични гиганти имат възможност да посветят не малко усилия, за да отговорят на тези изисквания. Дали тези платформи биха искали и какъв би бил ефектът върх техните бизнес модели – това е големият въпрос. Те трябва да решат дали да бъдат социално отговорни или пък да заложат на грижата за преживяванията на своите потребители. Важно е да, какъв ще бъде натискът от страна на Европейската комисия“, коментира за Радио Благоевград Ивайло Миленков.
Той подчерта, че самата ЕК планира да инвестира серишозен финансов ресурс в развитие и изучаване на изкуствения интелект.
Как изкуственият интелект ще промени дигиталния маркетинг?
Изкуственият интелект вече започна да променя дигиталния маркетинг в голяма степен, категоричен е Ивайло Миленков.
Една от силите на изкуствения интелект е да анализира огромни количества данни от потребителите и това води до едни персонализирани маркетингови съдържания, а това е голямо предимството.
Другите възможности са свързани с това, че на базата на съдържанието, което се събира, може да се достигне дотам, че да се прогнозира потребителското потребление.
Автоматизирането на задачите също е един от инструментите на изкуствения интелект.
Изпозва ли Ивайло Миленков възможностите на изкуствения интелект в своя бизнес, чуйте отговорите в интервюто в прикачения линк
Срещата между САЩ и Русия в Рияд беше „огромен успех за руската администрация“, коментира в предаването „Събития и личности“ евродепутатът от ГЕРБ/СДС и ЕНП Илия Лазаров. Според него Вашингтон на практика сам е предложил размразяване на отношенията, без Москва да полага сериозни усилия за това. „Предтекстът е, че трябва да се сложи край на войната,..
Бюджетът не е просто финансов документ и закон – той отразява приоритетите на управляващите и посоката, в която ще се развива държавата. Въпреки това, все още не виждаме ясно очертани политики и дългосрочна визия на кабинета "Желязков". Това коментира в предаването "Събития и личности" бившият депутат от „Продължаваме промяната – Демократична България“..
Проектът на Бюджет 2025 породи сериозни дебати относно неговото влияние върху социалната политика, икономиката и гражданските свободи. Политологът и бивш народен представител Калоян Методиев, анализира параметрите на бюджета и предупреди за тревожни тенденции в управлението на страната. Според него, България се намира в момент, в който се прави опит за..
Какви тайни крие древната тракийска цивилизация? Какво ни разкриват следите, оставени от този народ? На тези и много други въпроси отговаря новата книга „Траките – какво трябва да знаете?“, създадена от екип от изтъкнати български учени. В интервю за Радио Благоевград доц. д-р Тодор Чобанов, един от авторите на изданието, разказа за значението на..
България завърши успешно представянето си на международното специализирано изложение Lisbon Food Affair (LFA) - най-големият хранителен панаир в Португалия, който събра повече от 200 компании и над 500 бранда в направленията „Храни и напитки“, „Хорека“ и „Технологии“ в Лисабон. Събитието отбеляза три дни на интензивни търговски разговори и..
Вълна от съпричастност обедини дупничани. На призива за набиране на средства за лечението на Слави Керкенеков се отзовават екипа доброволци от сдружение "Близо до теб" в Дупница. Кампанията успява да отвори сърцата на стотици негови съграждани. За по-малко от три дни с благотворителната инициатива е събрана сумата от 17 000..
1892 – това е годината на основаването на Народния музей, като един от отделите му е именно Етнографския музей в България. А в ефира на Радио Благоевград –БНР директорът проф.д-р Владимир Пенчев предложи своеобразна екскурзия назад във времето, когато са положени усилията на видни историци, етнолози и етнографи за създаването на сегашния Институт..