"Тази кампания цели да покажем и на родителите, и на обществото, че децата са основни герои в т.нар. игра живот и те трябва да бъдат чути, защото тяхното мнение е от значение", коментира пред БНР Людмил Спасов от НМД.
Под мотото #НеСеВкисвай могат да се гледат различни видеа, част от кампанията. В тях родители се включват в предизвикателства, които са своеобразен тест доколко познават децата си. Децата питат, родителите отговарят. При неверен отговор следва хапване на лимон.
"Заигравката с "Не се вкисвай" беше да обърнем внимание на това, че все още имаме шанс да поправим дефицитите от внимание спрямо нашите деца. Не е нужно да се вкисваме, че не сме познали някои от въпросите. Напротив – това е добър сигнал да оставим забързаното си ежедневие, да въвличаме децата повече в нещата, които случваме заедно и да търсим от тях мнение за събития, които се случват около тях. Като започнем от това да вземем заедно решение къде искаме да отидем лятото на почивка", подчерта Спасов в предаването "Хоризонт до обед".
"Децата трябва да вярват в мечтите си. Хората трябва да правят точно това. Семейството е най-градивната частица в тази среда, която е доста бурна и динамична в днешно време", сподели своята мотивация да се включи в проекта рапърът Ивайло Иванов-Играта.
"Гласът на децата в днешно време може да бъде чут само и единствено по един начин – родителите да бъдат с широко отворени очи и уши", смята той.
Повече по темата чуйте в звуковия файл.
Пътуваме назад във времето и ще ви разкажем за място в София, където са се провеждали исторически срещи и са се взимали важни решения за съдбата на България - Военната академия "Георги Раковски". Ще поговорим и за макетите като начин да съхраним и популяризираме архитектурните паметници и културно-историческите обекти от миналото. А в края -..
2025-а година е определена като най-успешната след последната 2019-а преди пандемията. От Националния борд по туризъм отчитат един ръст, който ще надхвърли 5 процента. "Много по-важно е да отворим очи и да видим разгърнатото портфолио и продуктовото предлагане, фокусът върху онези възможности, които България предлага, свързани с култура,..
"Аз съм озадачен, че предлагат Българският спортен тотализатор да се даде на концесия, защото такава мярка не се предлага между първо и второ четене на бюджета . Прави се сериозно обществено обсъждане. Това ми напомня за тази комисия от 27 секунди, която бяха направили скоро, която е символ на методите на работа на това управление - да няма..
За бъдещето на хранителното банкиране по света и у нас говорим в рубриката "ИМА ЛИ МЕГДАН" в "Графити по въздуха" с Кърт Шулц, който гостува в България, за да одитира дейността на Българската хранителна банка. Кърт Шулц е консултант по инфраструктура, складове и логистика в Глобалната мрежа на хранителните банки, която подпомага с консултации..
Все повече туроператори и туристически платформи залагат на изкуствен интелект - системи, които анализират нашите предпочитания, предлагат персонализирани маршрути и дори предвиждат кога ще потърсим следващата си почивка. Изкуственият интелект вече може да избере най-изгодния полет, да предложи хотел според личните ни предпочитания, да подреди..
Българската стопанска камара представи сценарии за развитие на дигиталния туризъм и варианти на новите професии на изкуствения интелект в индустрията на гостоприемството. Експерти прогнозираха, че до 10 години масово персонализираните продукти ще завземат пазара в сектора, резервациите ще се правят през изкуствения интелект, ще работят..
Община Баните стартира амбициозен проект за възстановяване и преобразяване на старата минерална баня в централната част на селото. Целта е да бъде създаден уникален музей на балнеологията, който да привлича туристи и да представя историческото значение на минералните извори в региона. Проектът, който се реализира с подкрепата на..