Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Двайсет и пет деца и младежи, оцелели след отвличане от терористи в тунелите под Газа или с родители все още в ръцете на "Хамас", получиха десет дни щастие в българския зимен курорт Банско. Ски ваканцията им беше осигурена от благотворителната..
В разделното време, в което днес живеем, е все по-важно да се държим заедно и да се подкрепяме , заяви президентът Румен Радев на тържествената вечеря ифтар в София по повод началото на свещения месец за мюсюлманите Рамазан. В качеството си на..
Ритуалът "Клади", посветен на Сирни Заговезни, ще бъде изпълнен за 32-ра поредна година на поляната пред етнографския комплекс "Кулата" в Казанлък, съобщиха организаторите от Народно читалище "Жар 2002". Всяка година ритуалът събира много..
На церемония в присъствието на президента Румен Радев българското знаме беше издигнато на 21 метров пилон в местността Звездата край Етрополе близо до..
Талантливият млад художник Недислав Пеев, диагностициран с 90% аутизъм, от днес разполага със собствена галерия в Добрич. Благодарение на..
Днес следобед вторият хеликоптер за оказване на спешна медицинска помощ по въздуха кацна в България, съобщи здравното министерство. Той ще бъде..