Софийското метро отбелязва 24 г. от пускането в експлоатация на първия си участък от пет станции. Първото влакче на столичната подземна железница потегля на 28 януари 1998 г., по трасе с дължина 6,4 км.
Строителството на първите пет станции започва още през 1979 година, когато тогавашният кмет Петър Междуречки прави първата копка на станция „Вардар”. Изграждането на петте станции отнема цели 19 години, а през 1999 г., 2000 г. и 2003 г. към тях се присъединяват следващите три.
Така Западният радиус на Линия 1 е изграден за 24 г. от започването на строителството му. Следва изграждането на втора и трета линия, които свързват отдалечените квартали на София с центъра ѝ.
През март тази година започва строителството на нови участъци от третата линия. Очакванията са изграждането им да приключи през 2025-2026 година.
Общественици настояха държавата да заеме позиция за ситуацията в Газа . "Докато в Международния съд на ООН върви дело по обвинения в геноцид, България няма моралното право да мълчи или да се крие зад процедурни формулировки . Напротив – страната ни е..
България се утвърди като водеща дестинация за дигитални номади в Източна Европа с най-бързия интернет в региона – над 100 Mbps дори в някои планински хижи – и с месечен наем под 400 евро. Градове като Банско, София и Пловдив разполагат с гъста мрежа..
Колко много неща могат да се сътворят от глина – на това се учат децата от Народно читалище "Развитие 2022" в мездренското село Ослен Криводол. Работилницата е отворена в рамките на превърналата се в традиция лятна школа. От калени паници и..
България се утвърди като водеща дестинация за дигитални номади в Източна Европа с най-бързия интернет в региона – над 100 Mbps дори в някои планински..
Няма човек, вдишал въздуха на Родопите, да не е останал омагьосан от живописните гледки и легендите на планината. Дните от 4 до 10 август ни дават куп..
Колко много неща могат да се сътворят от глина – на това се учат децата от Народно читалище "Развитие 2022" в мездренското село Ослен Криводол...