2,1 млн. лв. са похарчили партиите за политическа реклама в предизборната кампания, обяви за БНР Ива Лазарова от Института за развитие на публичната среда след мониторинг на 39 национални и местни медии. "За последните 10 дни разходите за кампания спрямо предходните 20 са увеличени с 1 млн. лв. В края на кампанията достигат почти 2,1 млн. лв.", каза Лазарова. Има партии, които са увеличили 4 пъти разходите спрямо началните 20 дни. "Продължаваме промяната-Демократична България“ (ПП-ДБ) водят по разходи с вложени около 830 000 лв.“, посочи Лазарова.
Тя добави, че партия "Възраждане" е увеличила разходите си 2,5 пъти в последните 10 дни и те се нареждат втори по разходи за реклама. За целия период са похарчили малко над 270 000 лв. Следва партия ГЕРБ, която е вложила около 240 000 лв., в реклама. Според Лазарова най-предпочитаната медия за реклама е bTV с 380 000 лв. приходи в кампанията. На второ място е БНТ, а на трето - Нова телевизия. При bTV и Нова телевизия продължава тенденцията да нямат нито един договор с ГЕРБ.
Министерството на туризма ще подкрепи общините в рекламата на културно-историческото им наследство, заяви ресорният зам.-министър Ирена Георгиева при откриването на 20-ото издание на международното изложение “Културен туризъм” във Велико Търново,..
Изследване на INSAIT (Институт за компютърни науки, изкуствен интелект и технологии) към Софийския университет “Св. Климент Охридски” беше отличено като водеща статия на едно от най-престижните събития в света на изкуствения интелект и..
На днешното заседание на Министерския съвет са одобрени средства в подкрепа на пострадалите от наводненията, съобщи на брифинг министърът на труда и социалната политика Борислав Гуцанов. "По 3000 лв. ще се дават като допълнителна подкрепа за..
Във вторник , 14 октомври, минималните температури ще са от 5 до 10°, в София – 7°. През денонощието облачността над страната ще се задържи предимно..
Инициативен комитет, начело с историка акад. Георги Марков, предлага на мястото на Паметника на Съветската армия в София да бъде изграден паметник на..
Поредно бедствие, поредни анализи и мерки постфактум от страна на отговорните институции. Опустошителното наводнение, заляло курортното селище "Елените"..