Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
Над 6 хиляди българи ще се изкачат на паметния връх Шипка на 3 март, за да отдадат почит на загиналите за свободата на България. Други 25 хиляди наши сънародници пък ще използват почивните дни покрай Националния празник – 3 март , за да посетят..
През 2024 година хотелиерите в страната очакват ръст на бизнеса си средно с между 10 и 15%. Това обяви днес във Варна Георги Дучев, председател на Българската асоциация на професионалистите в мениджмънта на хотели, като се позова на проведена от..
Най-новата атракция в района на черноморския ни град Бургас е подводен параклис, в близост до остров Св. Анастасия. Параклисът беше потопен през януари и се намира на около 15 метра дълбочина, предаде euronewsbulgaria. Той е висок около 3 метра, а край..
Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня..
Броят на посещенията на чуждестранни граждани в България се е увеличил с 16.0% през 2023 г., като най-голям принос имат посещенията от Турция и..