Общините партньори Бургас, Несебър, Поморие, Приморско, Царево и Малко Търново ще се рекламират заедно на пазарите в Полша, Великобритания, Чехия, Германия и Скандинавските страни чрез атрактивни видеоклипове и графични послания. Община Бургас е одбрена да получи финансова помощ за кампанията по най-новата програма на Министерството на туризма за финансиране маркетинга на Черноморските общини.
Те ще разработят и предложат заедно с туроператорите различни продукти в региона, свързани със семеен, морски, здравен, спортен, фестивален и други видове туризъм в дестинацията "Бургас – Южно Черноморие“. Ще се заложи на директна реклама в чуждестранните градове, в "горещи" точки като метро, градски автобуси, дигитална външна и онлайн реклама, спрямо различни таргет групи и платформи.
"А place of many stories" или "Място с много истории“ – така се нарича най-новият клип, който рекламира възможностите за летен отдих и развлечения на южното ни Черноморие. Видеото е насочено предимно към пазарите във Великобритания и Средна Европа и..
Еленският Балкан се радва на нестихващ туристически интерес не само от сънародниците ни, но и от много чужденци. Някои от тях дори се заселват тук за постоянно, превръщайки се в част от местния колорит. Дойде ли краят на седмицата, хотелите в град..
Хотелиерите по морето вече се подготвят за новия туристически сезон. Засилен е интересът на български и чуждестранни туристи, главно от Румъния, към нашето Черноморие за Великден, който тази година ще отбележим на 5 май, съобщи БНТ. Тази година първите..
Нашенската баница и шопската салата неведнъж са попадали в челните позиции на световни гастрономически класации. Но българската национална кухня..
Броят на посещенията на чуждестранни граждани в България се е увеличил с 16.0% през 2023 г., като най-голям принос имат посещенията от Турция и..