За 5 дни до 28 октомври България се представя чрез т.нар. „роуд шоу“ в Полша. Инициативата е на Алианс Българско Черноморие, с подкрепата на Министерство на туризма и в сътрудничество с авторитетната маркетингова агенция AVIAREPS.
В поредица от срещи, представители на българския туризъм разговарят с техни партньори във Вроцлав, Катовице, Краков и Варшава. Целта е установяване и разширяване на съществуващите бизнес контакти.
Полша е традиционен пазар за българския туристически продукт с потенциал за развитие. Редица полски експерти посочват, че въпреки кризата около войната в Украйна при силен маркетинг от страна на България пристигащите полски туристи могат да се удвоят.
Двойно повече чуждестранни туристи от различни страни пристигат в България за приключенски туризъм през това лято в сравнение с миналата година. "Сезонът се очертава като наистина добър", каза Любомир Попйорданов, председател на сдружение "Планини и..
Гирлянди от лампи грейнаха под стрехите на възрожденските къщи в архитектурно-историческия резерват „Старинен Пловдив“. Новото улично осветление е дарено от бизнесмен, който се надява Стария град да се превърне в притегателно място и вечер. „Много е..
Още през май Министерството на туризма прогнозира рекорден летен туристически сезон, но очакванията до момента не се оправдават. Въпреки че през юни в България са нощували над половин милион туристи и са генерирани приходи над 81 млн. евро, броят на..
Археолози разкриха римски езически храм от III-IV век в района на древното светилище на Орфей край село Татул. Те попаднаха на него при разкопки на..