Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

БНР иска да разшири своето излъчване в Молдова

Българското национално радио (БНР) може да разшири излъчването си в Молдова и особено в Тараклийския район, в който е концентрирана българската етническа общност в страната. За това са разговаряли посланикът на Република Молдова в София Емил Жакота..

публикувано на 10.10.25 в 13:27

Расте броят на българите, получаващи пенсии от чужбина

Над 80 000 са били към края на 2024 г. хората с пенсии и добавки, отпуснати по еврорегламенти и международни договори, отчита Националният осигурителен институт. Това са българи, работили в 44 държави от ЕС и страни, с които България има договорни..

публикувано на 10.10.25 в 10:59

По съседски: Събития с балкански адрес

САЩ въведоха в действие санкциите срещу сръбската петролна компания След осем отлагания, от 9 октомври са в сила санкциите на САЩ срещу сръбската петролна компания НИС – "Нефтена индустрия Сърбия" , съобщи сръбското радио и телевизия (РТС)...

публикувано на 10.10.25 в 10:25