Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Представяне на културното наследство на Азербайджан в София организира за поредна година общественото сдружение "Подкрепа за развитието на азербайджанско-българската дружба" от Баку. Начело на организацията на етнически българи на брега на Каспийско..
Гнездящата популация на белия щъркел – една от най-обичаните птици у нас, се е увеличила с 33 процента през последните години, показват данните от международно преброяване, цитирано от БГНЕС. Според резултатите в страната ни са регистрирани..
В петък , 10 октомври, минималните температури ще са от 5 до 11°, в София – 7°. През деня облачността над страната ще е променлива, на места по-често до предимно слънчево. По-значителна ще е облачността над планинските райони и над западната..
На 15 октомври в Регионална библиотека "Дора Габе" на град Добрич ще бъде открита Юбилейна филателна изложба "Добрич Филекс 2025". Експозицията ще може..
Засилен интерес се отчита към новия сайт на Bulgaria Wants You само месец след началото му, съобщиха от организацията. Регистрирани са над 10 000 нови..
11 млади български лекари вече са преминали обучение в престижната университетска болница Weill Cornell Medicine в Ню Йорк. Обучението е част от..