Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Външно министерство остро осъди вандалските прояви срещу синагогата във Варна и срещу Паметника на благодарността в Бургас, който е израз на признателността за спасяването на българските евреи през Втората световна война. Това посочват от..
В брой 67 на предаването слушайте: Молдова след изборите – как българите и гагаузите в страната „разчитат“ резултатите от вота – коментар на бесарабския българин Александър Ламбов и Михаил Сиркели, гагаузин с българско гражданство;..
От началото на годината България преживя рекордни жеги , серия от опустошителни пожари и ново бедствие само преди дни – катастрофални води, които отнеха човешки животи. Климатичните промени вече имат своята цена – и тя расте с всяка..
На 15 октомври в Регионална библиотека "Дора Габе" на град Добрич ще бъде открита Юбилейна филателна изложба "Добрич Филекс 2025". Експозицията ще може..
Засилен интерес се отчита към новия сайт на Bulgaria Wants You само месец след началото му, съобщиха от организацията. Регистрирани са над 10 000 нови..
11 млади български лекари вече са преминали обучение в престижната университетска болница Weill Cornell Medicine в Ню Йорк. Обучението е част от..