Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

Климатичните бедствия "изядоха" 1% от българската икономика през 2025 г.

От началото на годината България преживя рекордни жеги , серия от опустошителни пожари и ново бедствие само преди дни – катастрофални води, които отнеха човешки животи. Климатичните промени вече имат своята цена – и тя расте с всяка..

публикувано на 09.10.25 в 11:10

Фестивалът "Зелена вълна – 21 век" в Кърджали предлага обучение в бедствени ситуации

Европейският екологичен фестивал "Зелена вълна – 21 век" се завръща в Кърджали с практически обучения, прожекции и дискусии, информира БНР Кърджали. Целта на събитието на 9 и 10 октомври е да повиши готовността на хората да реагират при реални..

публикувано на 09.10.25 в 07:55

Форум в София ще обсъди сигурния преход към еврозоната

"Обезпечаване на сигурността на прехода към еврозоната" – така е озаглавен форумът, посветен на мерките за сигурност при въвеждането на еврото, който ще се проведе днес в София. Той е организиран от Асоциацията на индустриалния капитал в България..

публикувано на 09.10.25 в 07:35