Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Шофьорите да карат максимум с 130 км в час на магистралите – с десет по-малко от сега разрешената скорост, решиха депутатите от парламентарната Комисия по транспорт, приемайки на първо четене поправките в Закона за движение по пътищата...
Българската единадесетокласничка Александра Атанасова е сред 27-те победители в 18-ия европейски конкурс по превод за ученици от средните училища Juvenes Translatores, организиран от Генералната дирекция по писмени преводи на Европейската комисия...
В четвъртък , 10 април, облачността ще се увеличи до значителна и ще започнат валежи предимно от дъжд. Ще бъде ветровито с умерен, в Дунавската равнина и западната част на Горнотракийската низина до силен и поривист запад-северозападен вятър...
Последните дискусии в Съвместната историческа комисия между България и Северна Македония бяха напълно безплодни поради позицията на колегите от..
Бургас е домакин на 16-то издание на Sauvignon Selection (Селекция Совиньон) – основно направление в програмата на Concours Mondial de Bruxelles и един..
За безопасността на пътя не е достатъчна само промяна на закона, мерките трябва да бъдат много повече, каза пред журналисти председателят на Народното..