Слушайте!
Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Кандидатите на местните избори са вложили над 1,1 млн. лв. в реклама

Снимка: iped.bg

Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.  

Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.  

Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.


БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Още от категорията

По съседски: Събития с балкански адрес

САЩ въведоха в действие санкциите срещу сръбската петролна компания След осем отлагания, от 9 октомври са в сила санкциите на САЩ срещу сръбската петролна компания НИС – "Нефтена индустрия Сърбия" , съобщи сръбското радио и телевизия (РТС)...

публикувано на 10.10.25 в 10:25

Събитие в Софийския университет ни "потапя" в културното наследство на Азербайджан

Представяне на културното наследство на Азербайджан в София организира за поредна година общественото сдружение "Подкрепа за развитието на азербайджанско-българската дружба" от Баку. Начело на организацията на етнически българи на брега на Каспийско..

публикувано на 09.10.25 в 20:35

Популацията на белия щъркел се е увеличила с една трета

Гнездящата популация на белия щъркел – една от най-обичаните птици у нас, се е увеличила с 33 процента през последните години, показват данните от международно преброяване, цитирано от БГНЕС. Според резултатите в страната ни са регистрирани..

публикувано на 09.10.25 в 19:55