Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
Белоградчишкото село Салаш е домакин на второто издание на единствения по рода си Фестивал на трънката. По нашите земи диворастящото растение от незапомнени времена се използва за билколечение, като се събират не само плодовете, но също семена и листата...
Започва най-голямото лекоатлетическо събитие в България – Wizz Air Sofia Marathon 2025 . На 11 и 12 октомври улиците на София ще се превърнат в сцена на спорт и култура. За поредна година организаторите отчитат рекорден интерес от страна на..
В "България днес" на 10 октомври слушайте: 01:40 – Актуално от България и сънародниците по света 13:14 – По съседски – обзор на всичко по-важно от Балканите през седмицата 23:52 – Отзвук от парламентарните избори в..
На официална церемония в Берлин българският разследващ журналист Христо Грозев получи наградата си за Европейски журналист на годината. Той беше..
Започва най-голямото лекоатлетическо събитие в България – Wizz Air Sofia Marathon 2025 . На 11 и 12 октомври улиците на София ще се превърнат в..
Белоградчишкото село Салаш е домакин на второто издание на единствения по рода си Фестивал на трънката. По нашите земи диворастящото растение от..