Кандидатите за кметове и за общински съветници са похарчили над 1 130 720 лв. без ДДС за реклама в медиите от началото на предизборната кампания, показва мониторинг на Института за развитие на публичната среда.
Най-много средства са вложили парламентарните партии и коалиции. Начело за изтеклите 20 дни е ГЕРБ с 232 хил. лв., следвана от “Продължаваме промяната – Демократична България” с 210 хил. лв., "Възраждане” с 118 хил. лв., “БСП за България” със 113 хил. лв. Разходите на тези формации представляват 60% от всички средства, вложени до момента в медийна реклама.
Челната шестица допълват извънпарламентарната партия “Сбор” със 76 хил. лв. и представената в парламента ДПС с 57 хил. лв.
"Членството в ЕС и предстоящото приемане на еврото подкрепят институции в България и устойчивостта на управлението, но корупцията остава значително предизвикателство." Това пише в най-новия периодичен преглед за България на международната..
Тъжно е това наше българско лято... Жега с температури от над 40 градуса в продължение на дни. А горещините, заедно с безхаберието и човешкото нехайство разпалиха стотици пожари из цялата ни страна. Втора седмица пожарникари, доброволци и военни..
Климатичните промени силно влияят на земеделието в България, включително и на тютюнопроизводството. Затова се търсят сортове, способни да се справят със сухите и горещи лета. Наскоро Националната асоциация на тютюнопроизводителите-2010 в България,..
Тъжно е това наше българско лято... Жега с температури от над 40 градуса в продължение на дни. А горещините, заедно с безхаберието и човешкото..
Климатичните промени силно влияят на земеделието в България, включително и на тютюнопроизводството. Затова се търсят сортове, способни да се справят със..
"Членството в ЕС и предстоящото приемане на еврото подкрепят институции в България и устойчивостта на управлението, но корупцията остава значително..