Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

Симбиозата между психологията и модата прави стила неповторим

| обновено на 10.05.20 в 08:58

Десислава Димитрова вярва, че мисията в живота й е да прави хората красиви, уверени и щастливи.
Създава Мy Signature Style Agency от цялата душа и сърце, с цел трансформацията на личния стил да докосне и други хора, за да открият инстинскато си Аз.
А личният стил е с основна мисия да намери онези дрехи, които разкриват нашата истинска история и ни представят такива каквито сме, без маски, без демонстрации и роли.
Когато дрехата и човекът говорят на един и същ език, тогава е постигнат хармоничния баланс и се утвърждава уникалността на личността.

Изграждането на личен стил не се случва за един ден, това е процес, който изисква работа и творчество. Ако копнеете за такава промяна, можем да преминем заедно през един забавен и вълнуващ процес, процеса на преоткриване и създаване на собствен уникален стил. Това твърди Деси.
Завършила е Френска езикова гимназия и висше образование Международен туризъм с английски и френски език във Варна. Тъй като обожава да учи езици, допълва колекцията си със сертификати по испански и италиански.
 
Влечението към модата, стила и цветовете идва в точното време и на точното място, когато открива в Англия Академия за обучение на имидж консултанти и решава да започне мечтано обучение в Лондон, където се обучават стилисти от цял свят.
Чуйте какво сподели в разговор с Ваня Славова:

Започнах да работя в банки, корабни агенции, като преводач, но цял живот съм имала влечение към изкуството, към модата, да намеря начин да изразя най-добре себе си, тъй като обичам да изследвам нови хоризонти. Първо учих в Милано, в академията Милан Фешън Кампус, след това в Англия, започнах така мечтаното ми обучение за имидж консултант.
- В България как се възприема тази професия, има ли интерес към вас като специалист?
Като цяло в София е доста по-полулярна мога да кажа, за сравнение в чужбина: например в Англия и в Италия е популярна вече повече от 20-25 години; в София през последните 5-6 години започна да се налага, във Варна доколкото ми е известно няма много колеги. А при мен конкретно нещата са комплексни, тъй като аз надграждам и с имидж стайлинг, персонален стайлинг, тъй като сърцето винаги ме е теглило към психологията, да разбера хората, поведението им и междуличностните им отношения. Особено ми беше интересен модулът психология, базирана на възприятието и влечението към цветовете и цветните психологически профили. Това е, което ме отличава да кажем от хората, които се занимават само с цветови анализи.
- Много интересна симбиоза между модата и психологията. Да разбирам, че всеки цвят, съответства освен на модна тенденция и на това, което носим вътрешно в себе си.
Точно така. Това е едната страна на нещата. Цветовете както повечето хора знаят например, че червеното е олицетворение на самочувствие, сила, виталност, страст, а синьото примерно олицетворява спокойствие, умереност, хармония. Едната теория се изразява в това, че носейки съответен цвят ние балансираме собствените усещания, емоции, вибрации чрез него, тъй като цветът е вибрация, той така се възприема от окото. Другата теория, че желанието и влечението към определен цвят издава липса към тези качества. Аз надграждам и цветен психологически профил, който е по-интересен и по-дълбок.
Чуйте още по темата:

Чрез облеклото заявяваме личността си пред околните и света.
От значение е какво изразяваме със своите дрехи, дали сме себе си, дали сме нещо различно.
Десислава Димитрова съветва дамите да експериментират, да открият своя цветови профил, да намерят дрехите, които са подходящи да изразят душевността  и вътрешното им светоусещане.
  Не е важно колко е голям гардеробът ви, а дали в него има това, от което се нуждаете.
В случай, че ви е трудно да махнете излишното, обърнете се към специалист.
По този начин ще се разделите с енергията на старите дрехи и  със застоя във визията си.
Най-вероятно ще преоткриете една нова част от себе си.
При положение, че ви е трудно сами, потърсете  Деси!



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

ВИЖТЕ ОЩЕ

Група PIZZZA си търси вокалист

PIZZZA е една от най-обичаните групи на българската ъндърграунд сцена, а 26-годишната ѝ история я прави и една от най-дълголетните. Съставът ѝ към момента включва Кобо (китара), Кайо (бас), Рамбо (барабани), Витко (тромбон) и Явката (тромпет), а Каската, който до скоро беше фронтмен, вече не е част от бандата. За съжаление се наложи да се разделим..

публикувано на 03.02.25 в 08:20

Варненски студент създаде триста шрифта

Студент на Варненския свободен университет /ВСУ/ представя оригинален шрифт на Международното триенале на типографията в Полша. Шрифтът е наречен VFU (Visionary Font Ultra) и е изработен от студента от трети курс в специалност "Графичен дизайн" Володимир Федотов . Той е един от тримата представители на България, избрани за участие в..

публикувано на 31.01.25 в 08:00
Екип TexНова

Сензорна витрина за плодове и зеленчуци – иновация на студенти от Варна

Прототип на сензорна витрина за плодове и зеленчуци, която се управлява с помощта на изкуствен интелект, е единият от двамата победители в пилотното издание на иновативната образователна програма GEN I: Иновация Генерация на  Schwarz IT България. Тя е разработена от екип от четирима студенти от Икономическия университет и Висшето военноморско..

публикувано на 30.01.25 в 11:23

Жители на Суворово събраха пари за нови камбани на храма "Възнесение Господне"

С нови камбани ще посрещне Великден храмът „Възнесение Господне“ в Суворово. За около месец местните жители са събрали близо 19 хиляди лева, които ще стигнат за изработването на три камбани. В края на миналата година става ясно, че камбаната на храма е спукана. Църковното настоятелство търси съдействие от кмета Данаил Йорданов и..

публикувано на 30.01.25 в 07:20

"Умната" пазарска количка на студенти от Варна

Пазаруването в магазини на големи хранителни вериги е всекидневие за много хора у нас. Във всички варненски квартали вече има такива супермаркети, които много хора ползват като квартален магазин – не за да пазаруват на едро, а за да си купят продукти, с които да приготвят вечерята след работа. След работа са и най-натоварените часове в..

публикувано на 29.01.25 в 08:05

За европейско самочувствие и достойни старини настояват пенсионери в Балчик

Увеличаване на всички пенсии, приемане на закон за възрастните хора, който ще даде възможност за социална защита и предпоставка за европейско самочувствие и достоен живот на пенсионерите, безплатни здравни грижи и обслужване в съответствие със стареенето, понижаване цените на лекарствата за пенсионери и инвалиди. Това са част от исканията на..

публикувано на 28.01.25 в 08:15

Кр. Стоянова: По четири-пет пъти годишно се правят проверки на противопожарните системи в хотелите

Разкриването на участъци на полицията и на пожарните служби на територията на курортните комплекси ще даде по-голяма сигурност за безопасността на туристите, които почиват в тях. Това каза в предаването „Новият ден“ Красимира Стоянова от Сдружение „Българска хотелска асоциация“. В курортите край Варна такива участъци има само в к.к. „Албена“,..

публикувано на 27.01.25 в 10:52