Каква кампания за местния вот се очертава. След края на активния политически сезон и преди началото на състезанието за местния вот разговоряме с ПР експертът Арман Бабикян.
РП: Според вас каква кампания се очаква – атрактивна, с компромати, с напрежение по места или някаква друга?
Арман Бабикян: А, компромати не може да няма. Това си е обичайна част от менюто. Доколко ще бъде атрактивна зависи от самите кандидати и на това, което са подготвили техните щабове. Със сигурност е ясно, че голяма част от тях – тези, които са титуляри в момента, са в кампания поне от два месеца, а не чакат да наближи срока на изборите, защото интензивно през последния период върви разкопаване на централни улици, пускане на шадраванчета, рязане на лентички и такива разнообразни народни увеселения, които обикновено се организират преди изборите. По традиция те се случват в централните градски части, откъдето минават почти всички живеещи и по традиция не се обръща внимание на крайните квартали, но в края на краищата всичко е в името на снимката и репортажа.
Р. П.: Тук визирате управляващите, предполагам, в момента?
А. Б.: Шансът да правиш кампания през публичен ресурс, защото това е публичен ресурс, е само в ръцете на управляващите независимо от кой цвят са те.
Р. П.: Както казахте и вие, титулярите в парламента освен ГЕРБ и БСП, и ДПС, и АБВ и останалите партии вече са в предизборна кампания. Те на какво залагат според вас или на какво ще залагат – на антиговорене традиционно или?
А. Б.: Това, на което ще залагат е преди всичко опит да възстановят размазаните черти на собствената им идентичност, защото на това всеядно мнозинство, което се е настанило в Народното събрание, вече е много трудно да му хванеш различните полюси, позиции и т. н., с малки изключения разбира се.
Антисистемното поведение, почти изолационистко поведение, на Атака ги оставя обикновено встрани от решенията в Народното събрание. БСП по традиция са против, въпреки че не винаги това е разумно, докато за останалите шест парламентарни групи границите са все по-силно размити и все по-трудно могат да бъдат уловени, а това в едни местни избори е обикновено лош начин да привлечеш точно избирателите към себе си. Много лесно можеш да бъдеш пакетиран в традицинното „Абе, те всички са еднакви.”
Целият разговор с ПР експерта чуйте в звуковия файл.Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..