С 55 процента са нараснали нощувките в Пловдив за февруари спрямо същия месец през миналата година – съобщи в интервю за Радио Пловдив заместник-кметът по култура и туризъм Амелия Гешева.
Добрите данни на Пловдив в привличането на туристи идват в резултат на години работа на всички нива-държава, община и частен бизнес. Това каза в интервю за Радио Пловдив заместник-министърът на туризма Ирена Георгиева.
50 процента ръст на туристическите посещения в Пловдив има през януари, а през следващия месец февруари - 80 на сто. Културно-историческите маршрути, които Министерството на туризма разработи, са пример за маркетингово средство, което туристическият бизнес да използва за да разработи продаваеми продукти, добави тя. Част от тях, според Ирена Георгиева, ще бъдат свързани и с проявите в Пловдив като Европейска столица на културата през 2019г.
Зам. кметът на Пловдив Амелия Гешева съобщи, че на откритата днес Международна среща по туризъм в Пловдив да присъстват 350 журналисти от Европа и страната, пишещи за туризъм. Като акцент във форума тя очерта събитийния календар на Пловдив и промотирането на Природонаучния музей, чиято амбиция е да попадне в предлаганите от туроператорите туристически пакети.
В международната среща участват 70 компании от над 20 страни.

В рубриката ни „Добро утро, ден!“ тази седмица гостува доктор Димитър Бакалов от Спешното отделение в МБАЛ „Пазарджик“. Тази година той получи наградата „Доктор Стефан Черкезов“ на Българския лекарски съюз, която се присъжда за лекарска всеотдайност и етика. Доктор Бакалов казва, че това е голямо признание и основен мотив да продължи всеотдайно да се..
Важно е не кой, а чий ще е особеният управител на "Лукойл България" - кои хора зад него ще дърпат конците. Така смята проф. Румен Гечев, бивш вицепремиер и министър на икономиката в „Кабинета Виденов“, сега преподавател по икономика в УНСС. Според него н оминацията на Румен Спецов, появила се само дни преди изтичането на законовия срок, е..
Благотворителна кампания под надслов „Купи и Дари“ организират за втора поредна година Ротари, Ротаракт и Интеракт клубовете в Пловдив. Кампанията е насочена към хора и семейства в затруднено положение, като целта е да се съберат дълготрайни хранителни продукти за тях. Миналата година по време на акцията бяха събрани над два тона хранителни..
Организацията "Тракийски туристически район" провежда обучение по проект DETOUR - инициатива за трансформация на местния туристически сектор, насочена към малките и средни предприятия в туризма. Тя се фокусира върху най-актуалните предизвикателства пред индустрията: устойчив туризъм, дигитална трансформация и адаптация към климатичните промени...
Икономическото и социалното развитие на регоините остава „на две скорости“. Стопанската активност, инвестициите и човешките ресурси се концентрират в ограничен брой силни градски центрове, които създават по-висока добавена стойност, разчитат на по-добре функциониращи пазари на труда и имат по-качествена инфраструктура. Тази концентрация поставя..