Студенти и докторанти от цялата страна ще присъстват на Националната научно-практическа маркетингова конференция на Катедра „Маркетинг и международни икономически отношения“ към Факултета по икономически и социални науки на Пловдивския университет „Паисий Хилендарски“.
Текстовете на разработките ще бъдат включени в сборник, който ще се разпространява безплатно. Интересът от страна на младите хора е изключително голям, обясни доц. д-р Велин Станев, председател на организационния комитет на конференцията.
Той уточни, че всички участници, представили доклад по време на самата конференция, ще получат специален сертификат. Основните тематични направления позволяват материалите да се ориентират в широк спектър: потребителско поведение; интегрирани маркетингови комуникации; маркетингов мениджмънт; новите маркетингови измерения.
По време на конференцията, ще се учреди и клуб „Маркетинг“ към ПУ „Паисий Хилендарски“. Целта е предоставяне на постоянна научна и практическа онлайн активност, която да позволи издигането на престижа на клуба извън научно-образователните структури и да изгради взаимоотношения с различни институции и организации, както и с маркетингово ориентираните бизнес компании у нас, подчертаха от Катедра „Маркетинг и МИО“.
Националната маркетингова конференция се организира, за да се отбележи 85-годишнината от раждането на Филип Котлър, но намеренията ни са тя да прерасне в ежегоден форум с международно участие, на който студенти, докторанти и млади учени от висши училища в страната и чужбина да могат да представят постигнати научни резултати, нови идеи и намерения за бъдещи съвместни проекти, подчерта доц. Станев.
Цялото интервю с доцент Велин Станев можете да чуете в звуковия файл.
В проектобюджета за 2025 година, който за пръв път се предлага от служебен кабинет, ще се гарантира фискалната стабилност, но най-сериозни ще са разходите за персонал - в размер на 18 милиарда лева, и за пенсии - 35 милиарда лева. Това заяви в Народното събрание вицепремиерът и служебен министър на финансите Людмила Петкова, която посъветва..
На 12 декември 2024 година Xiaomi официално откри новия си магазин в мол Plovdiv Plaza. Това е третият обект на бранда в България и първият в град Пловдив. Новият магазин предоставя на жителите и гостите на града под тепетата достъп до широка селекция от иновативни продукти, включително най-новите смартфони на Xiaomi, продукти за..
Инициативният комитет (ИК) от пловдивското село Труд отново настоя линия №1 да пътува от Пловдив до селото и обратно. Своите аргументи членовете на Инициатилния комитет разкриха пред областната управа. На срещата стана ясно, че линия №1 може да се включи в транспортната схема до Труд след 19 януари, когато ще бъде определен новият..
Всяко дете по Коледа мечтае за подаръци и знае, че ще ги намери под елхата. Малчуганите са наясно, че най-хубавите подаръци ги носи не кой да е, а обичаният от всички Дядо Коледа. Затова още през ноември децата започват да съчиняват писма до белобрадия вълшебник и му ги изпращат с надеждата желанията им да се изпълнят. В Пловдив и региона..
Отварянето на границите по суша ще вкара повече чуждестранни туристи у нас. Това коментира Павлина Илиева от Обединение “Бъдеще за туризма” след като стана ясно, че от 1 януари догодина страната ни става пълноправен член на Шенген. Тя припомни, че особено през летния сезон до момента проблемите при границата с Румъния бяха огромни...