Пловдивската Френска гимназия „Антоан дьо Сент Екзюпери“ е посланик на Пловдив в Европейския парламент.
По специална програма за кандидатстване от 144 училища в страната, бяха избрани 30 и така Пловдив се оказа с посланик в ЕП в лицето на нашата гимназия – заяви в интервю за Радио Пловдив преподавателят в учебното заведение Донка Алексиева.
Тази програма има за цел да подобри знанията на учениците за ЕС.
„Вече 11 години се занимаваме в училище с европейска политика в Европейския клуб на гимназията“ – подчерта Алексиева. Тя допълни, че предстоят срещи на ученици с евродепутати, като досега потвърждение са получили от Светослав Малинов и Андрей Ковачев.
Учениците от гимназията ще изготвят видеоклип, в които искат да представят Пловдив като град на младите хора, а не само с богатото му историческо наследство.
„Подготвяме се да празнуваме и 9 май Деня на Европа, като за тази дата също ще имаме специални събития“ – допълни Алексиева.

Богата музикална и танцова програма ще бъде представена по време на събитието " Добрият пример ". Благотворителната инициатива за набиране на средства се организира от командерия "Улпия" за техния 19-ти рожден ден. Предстои ни една фантастична вечер на 19 ноември, в която всичко е подчинено на благородна кауза , казва Красимир Джамбазов..
Важно е не кой, а чий ще е особеният управител на "Лукойл България" - кои хора зад него ще дърпат конците. Така смята проф. Румен Гечев, бивш вицепремиер и министър на икономиката в „Кабинета Виденов“, сега преподавател по икономика в УНСС. Според него н оминацията на Румен Спецов, появила се само дни преди изтичането на законовия срок, е..
Благотворителна кампания под надслов „Купи и Дари“ организират за втора поредна година Ротари, Ротаракт и Интеракт клубовете в Пловдив. Кампанията е насочена към хора и семейства в затруднено положение, като целта е да се съберат дълготрайни хранителни продукти за тях. Миналата година по време на акцията бяха събрани над два тона хранителни..
Организацията "Тракийски туристически район" провежда обучение по проект DETOUR - инициатива за трансформация на местния туристически сектор, насочена към малките и средни предприятия в туризма. Тя се фокусира върху най-актуалните предизвикателства пред индустрията: устойчив туризъм, дигитална трансформация и адаптация към климатичните промени...
Икономическото и социалното развитие на регоините остава „на две скорости“. Стопанската активност, инвестициите и човешките ресурси се концентрират в ограничен брой силни градски центрове, които създават по-висока добавена стойност, разчитат на по-добре функциониращи пазари на труда и имат по-качествена инфраструктура. Тази концентрация поставя..