Не сме против да има такъв закон, но не приемаме лицензионния режим, който се въвежда с него. Това каза по Радио Пловдив депутатът от "Обединени патриоти" Християн Митев за днешното гласуване в парламента на Закона за горивата. Митев подчерта, че той и колегите му от НФСБ са гласували "въздържал се" и "против" текстовете, поддържайки по този начин противоречието си с колегите си от другите две партии от коалицията-ВМРО и "Атака".
Митев подчерта, че въвежданите със закона изисквания за капиталова адекватност и обезпечения целят да покрият бъдещи държавни вземания при некоректност на търговеца и така го натоварват предварително. Депутатът смята, че е реална възможността ЕК да задейства наказателна процедура срещу страната ни заради закона. Има доста мнения, включително и от Министерството на финансите, че е необходима европейска нотификация на този проект, каза още Християн Митев.
Той отказа да коментира изказванията на лидерите на коалицията за противоречията им по закона за горивата. Ние сме три различни партии, има точки от програмите ни, по които има съгласие.Има и такива, по които сме подчертали, че всяка партия ще запази своя различна позиция, каза още депутатът от НФСБ.
Разговора на Неда Велкова с Християн Митев можете да чуете в прикачения файл.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..