Ние сме категорично „за“ предлаганите законодателни промени, които да регламентират въвеждане на коланите във всички автобуси.
Дори да сме затруднени – ние сме длъжни да осигурим безопасността на пътниците. Необходима е дискусия в обществото. Трябва да решим какъв транспорт искаме - евтин или сигурен. Сигурният транспорт обаче означава пари, коментира Веселин Дошков.
Той подчерта, че в момента в транспортния бранш се работи на две писти – реален и сив сектор. Според него 90% от случайните превози у нас попадат в сивия сектор.
Ако изискването за поставяне на колани във всички автобуси бъде прието, това ще доведе до скок в цените на билетите, прогнозират превозвачите.
Цялото интервю с Веселин Дошков можете да чуете в звуковия файл.
Мерки за подобряване на дисциплината в училище и за по-активното участие на родителите в тези усилия предлага Синдикат "Образование" към КТ "Подкрепа". Те включват по-активното участие на родителите в тези усилия. "През последните няколко години анализирахме, че ситуацията в българските училища е много трудна по отношение на мотивацията на..
Няма причина токът да се спонсорира от държавата, тъй като никои не е направил нещо, което следва да бъде компенсирано. Компенсационни действия се предприемат, когато определени субекти предприемат действия в полза на държавата или по задължение, което държавата им е вменила да изпълнят. Това коментира Никола Янков, съдружник във..
За протестите от близкото минало и протестите днес говорим в програма "Ден след ден " на 10 януари. На тази дата през 1997 година е кулминацията на протестите срещу правителството на БСП, а площадът пред парламента става арена на сблъсъци и напрежение. Разговаряме с участник в тогавашните протести, а и в днешните - настояващи за правосъдна реформа..
Компенсирането на бизнеса за цената на тока би помогнало, но за да бъдем конкурентни са необходими трайни решения и затова трябва да помислим за дългосрочни мерки. Това коментира изпълнителният директор на Тракия икономическа зона Пламен Панчев. Според него една от пречките са прекалено многото регулации, които има в Европа. По думите му..
С дефицити влезат в 2025 година голяма част от театрите в страната и това демотивира трупите, не позволява обогатяване на репертоара, притеснява публиката и злепоставя културните институти пред техните зрители и партньори - затова са единодушни директорът на Кукления театър Пловдив Петър Влайков и на Родопския драматичен театър "Николай Хайтов" Мариан..