Размер на шрифта
Българско национално радио © 2024 Всички права са запазени

С "погребения" и "бране на череши" добър ПР не се прави

Добрият ПР успява да убеди, че 2+2=5 и действително да постигне една единица повече успех, а при нескопосания 2+2=3, обясни в интервю за предаването "Точно днес" проф. Любомир Караджов, който е специалист по публични комуникации.

Дразнещо за хората е, когато ПР-ът остава сам, не обяснява реалните събития, а сякаш се стреми да ги създава без те да са се родили. Истинският ПР трябва да постигне сътрудничество и съгласие, но и ма такъв, при който нежеланието да се комуникира се прикрива под красива фразеология.

Проф. Караджов даде примери и за кризисен ПР, т.нар "погребения" и "бране на череши". 

Не рядко се създават вторични кризи, които да отвличат вниманието на обществеността от важното. А второто е метафора за използването само на добрите новини - береш зрелите, а на дървото остават зелените череши... Но в съвременния свят медиите лесно разкриват тези похвати и обществото не може така лесно да се подведе.

Авторът на книгата "Публични комуникации в изкуството" коментира и потенциала на Пловдив да стане устойчив туристически и културен бранд с домакинството като Европейска столица на Културата - 2019 г.

Пловдив ги има и сега, но сам по себе си. Ние сме добра туристическа дестинация, но това, че няма да успеем да осъществим замислите си навреме не е добро.

Всяко неслучване на събитията ерозира емоцията на пловдичните. Не знам защо толкова се залага на видеото и на вербалната реклама, изпразването от съдържание не е добър подход.

Чуйте интервюта в прикачения файл.




Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!
Още от категорията

Костадин Димитров не отговори дали ще остане кмет след 27.10.

Костадин Димитров не отговори дали ще остане кмет на Пловдив след парламентарните избори на 27 октомври. Той е включен на второ място в листата на ГЕРБ - СДС за Пловдив град след лидера Бойко Борисов. В интервю за Радио Пловдив Костадин Димитров обясни решението си така: "Нямах колебания дали да се включа в листата, защото за 10 месеца имах много..

публикувано на 26.09.24 в 15:39
Георги Георгиев

ГЕРБ ще води кампания с адекватни послания

Предизборната кампания трябва да бъде по същество. Ние нямаме предизборна програма, а програма за управление,  която представяме по време на предизборната кампания, заяви в програма "Точно днес" третият в листата на ГЕРБ-СДС за предстоящия парламентарен вот и депутат в 50-то Народно събрание Георги Георгиев.  По думите му още на предишните..

публикувано на 26.09.24 в 11:33
Елена Дариева

Новото в кампанията за вота е включването на кметове в листите

Политическите прогнози и анализи в програма "Точно днес" правим със социолога Елена Дариева , от агенция "Насока". Тя открои в началото, че големият въпрос за доверието е ключов за избирателната активност, както и за решаването на другия въпрос, как ще се състави управляващо мнозинство в 51-то Народно събрание.  Социологът отбеляза, че наближават..

публикувано на 26.09.24 в 10:26
Стою Стоев, председател на правната комисия в Народното събрание

Пловдив няма проектна готовност за бюджетните 100 млн. лева

В програма "Точно днес" говорим за политика преди поредните извънредни избори със  Стою Стоев  - втори в градската и областната листа на коалиция ПП-ДБ. Народният представител в 50-то НС каза, че този парламент е показал, че голяма част от партиите не са готови за важните крачки на България.  "Нямам друг акцент за това народно събрание, още един..

публикувано на 26.09.24 в 09:53

Новото издание на "ТексТейлър Експо" започва в Пловдив

Международното изложение за текстил и мода " ТексТейлър Експо 2024 " ще се проведе от 26 до 28 септември 2024 г. в Пловдивския панаир.  Изложителите ще са от 8 държави - Белгия, България, Индия, Испания, Италия, Пакистан, Румъния и Kитай.  Посетители идват от 21 държави - Австрия, Бангладеш, Бруней, България, Великобритания, Германия, Индия,..

публикувано на 26.09.24 в 07:15