Пламен Иванов, представител на Камарата на строителите в Пловдив не участва в протеста на колегите си от големите фирми в столицата.
По думите му не става дума за несъгласие, а отказ от въвличане на бранша в политически схеми.
Смятам, че всяка критика е допустима, въпросът е , когато критиката е насочена към конкретни участници, а в един момент в защитата се ангажират всички. Протестът като че ли целеше да стане щит срещу атакуваните няколко фирми.
Проблемът е, че в светлините на прожекторите са фирми, които може би имат недостатъчно добро качество на работа, а да се увличат всички в защитата им, допълни Иванов.
Той обясни позицията си и с липсата на ентусиазъм в пловивските фирми в подкрепа на протестната подписка.
Заприлича ми към завоалиране на други цели под плаща на защитата на бранша. Усещането ми, че с този протест фирмите, за които се появиха съмнения за недобросъвестност използваха камарата за самозащита.
Пламен Иванов заяви, че строителният труд е много подценен, като резултат от това все повече страда от липса на квалифицирани кадри.Но големият проблем при обществените поръчки е, че има сериозно разминаване между строителната стойност и размера на поръчката.
На въпрос как това да се промени той каза:Трябва по- малко да стимулираме или по друг начин казано - да бонифицираме възложителите.
Компаниите в България успешно се адаптират към новия модел в автомобилната индустрията. Започват да произвеждат нови продукти. Освен това у нас се създава софтуера и самата конструкция на най-модерните електромотори и инвертори за тях. Това коментира Любомир Станиславов, който е изпълнителен директор на Автомотив клъстер България, във връзка с..
Богомил Николов от организацията „Активни потребители“ коментира в програма "Ден след ден" обявения в Хърватия клиентски бойкот, заради високи цени, разпространяващ се и в съседните страни и затихналия, поне засега, сблъсък между мобилните оператори и Комисията за защита на потребителите у нас . Според него потребителските бойкоти имат дълга история..
Бюджетът на държавата представя политики и споровете по него е нормално да са остри, по- ползотворния разговор би бил за конкрекретните приоритети, по които ще се работи. Но може би заради това, че така по- лесно дебатът стига до гражданите, фокусъте е колко е дупката в хазната, коментаръте на професорът по макроикономика от ПУ Станимир Кабаиванов...
Oбщина Пловдив трябва да плати от бюджета допълнително 6,8 млн лева , ако иска да има работеща електронна система в градския транспорт. Това разкри Илия Гатев от групата на БСП за България на общинската сесия, като цитира доклад на зам.- кмета Ерол Садъков за системата за управление на градския транспорт и договора с "Тикси", която трябва..
Синдикат "Образование" предлага на МОН да дадат още няколко дни към междусрочната ваканция, за да се пребори грипната епидемия. "На практика вече сме в национална грипна епидемия, след като половината области обявиха такава. На места, както и в Пловдив, децата учат онлайн. Ако учителят е болен или 30% от учениците са болни, за какво качество на..