От днес имитиращите млечни продукти ще трябва да бъдат опаковани в индивидуална потребителска опаковка и потребителите ще могат да ги намират на точно обозначени щандове. Новите правила забраняват в една и съща ферма да се произвежда и двата вида продукти, освен ока фирмата не изгради две отделни бази за това.
Според изпълнителният директор на Асоциация "Активни потребители" Богомил Николов всеки регламент, който дава повече и по- вярна информацията е добър.
Резервите му са към проверките, които БАБХ ще прави. По думите му те отново ще са в магазините и то големите обекти, но малките магазини, ресторантите и ученическите столове няма да бъдат обхванати. а проблемът там е сериозен.
Богомил Николов на смята липсата на средства за оправдание да се купуват имитиращи и некачествени продукти, защото лошото качество на каквато и да е цена е недопустим компромис.
В рубриката ни „Добро утро, ден!“ тази седмица гостува доктор Димитър Бакалов от Спешното отделение в МБАЛ „Пазарджик“. Тази година той получи наградата „Доктор Стефан Черкезов“ на Българския лекарски съюз, която се присъжда за лекарска всеотдайност и етика. Доктор Бакалов казва, че това е голямо признание и основен мотив да продължи всеотдайно да се..
Важно е не кой, а чий ще е особеният управител на "Лукойл България" - кои хора зад него ще дърпат конците. Така смята проф. Румен Гечев, бивш вицепремиер и министър на икономиката в „Кабинета Виденов“, сега преподавател по икономика в УНСС. Според него н оминацията на Румен Спецов, появила се само дни преди изтичането на законовия срок, е..
Благотворителна кампания под надслов „Купи и Дари“ организират за втора поредна година Ротари, Ротаракт и Интеракт клубовете в Пловдив. Кампанията е насочена към хора и семейства в затруднено положение, като целта е да се съберат дълготрайни хранителни продукти за тях. Миналата година по време на акцията бяха събрани над два тона хранителни..
Организацията "Тракийски туристически район" провежда обучение по проект DETOUR - инициатива за трансформация на местния туристически сектор, насочена към малките и средни предприятия в туризма. Тя се фокусира върху най-актуалните предизвикателства пред индустрията: устойчив туризъм, дигитална трансформация и адаптация към климатичните промени...
Икономическото и социалното развитие на регоините остава „на две скорости“. Стопанската активност, инвестициите и човешките ресурси се концентрират в ограничен брой силни градски центрове, които създават по-висока добавена стойност, разчитат на по-добре функциониращи пазари на труда и имат по-качествена инфраструктура. Тази концентрация поставя..