Той поясни, че те са с 119 по-малко отколкото през 2019 та и то само, защото , заради епидемичната обстановка са били въведени редица ограничения в трафика .
Друга причина Пловдив да се озове в челото на тъжната класация е , че в района на по големина град в България минава най- натоварения трафик на автомагистрала „Тракия“, както и потокът от автомобили, свързващ пътниците в посока север юг и обратно.
„Броят на катастрофите е и в резултат точно на този кръстопът и разположението на пътната инфраструктура, независимо , че формално те се дължат на навлизане в насрещното движение и неправилно изпреварване по първокласните и второкласни пътища„ – поясни Тодоров .
Той оповести, че Асоциацията на пострадалите при катастрофи, която представлява, заедно с още десетина неправителствени организациии са подписали днес „етичен кодекс„ . Той ще е тяхно основно ръководство по време на работата им с местните и държавните инструктури , ангажирани с безопасното движение по пътищата.
„Това са организации, които са наптрупали експертизи по отношение на пътната безопасност , Сдружения от автошколи, автосервизи, Пътна помощ, Европейския център за пътна безопасност , фирми за външна реклама, Пунктове за годишни технически прегледи, мотоклубове „- уточни Тодоров. И допълни, че желанието е им е между тях да има толерантност.
Етично отношение и толерантност ще настояват да има и от страна на медиите, които отразяват съдбата на жертвите на пътя и техните близки.
Новото сдружение ще изиска среща с основните политически сили, участващи в предизборната кампания, за да могат да прокарат идеите си за законодателни промени .
Сред тях са:
Реално обучение на бъдещите шофьори на полигон, премахване на сивия сектор в курсовете за подготовка, който не допуска да се проследи дали курсистът е взел наистина 31 часа кормуване или по- малко.
„Наясно сме, че доста от бъдещите шофьори дори на са карали автомобил в извънградски условия и то защото преподавателите им икономисват от купуването на винетни стикери“- заяви Тодоров.
В резултат на това 25 процента от новите собственици на шофьорски книжки стават участници в пътнотранспорти произшествия още през първите две години от придобиването им.
Тази седмица гост в рубриката „Добро утро, ден“ е историкът и университетски преподавател Видин Сукарев. Завършва специалност „История“ във Великотърновския университет през 2000 г. От 2003 г. работи в Регионален исторически музей – Пловдив. Занимава се с проучвания върху историята на българската култура, културно-историческото наследство, местната..
Заплатите на работещите във ВМЗ - Сопот се увеличават с 8% от 1- ви юли. Решението е взето на заседание на Съвета на директорите на държавното дружество към Министерството на икономиката и индустрията след преговори със синдикалните организации на КНСБ и КТ "Подкрепа". От министерството на икономиката съобщиха, че на площадка Сопот ще..
Политическият психолог Антоанета Христова твърди, че у нас съществува силно усещане за невъзможност за контрол върху собствения живот. Налице са крайни нива на индивидуализъм и убеденост, че извън тесния кръг на семейството всички работят срещу българина – държавата, нейните институции, както и ЕС. Според нея с такова усещане живее голяма част от..
Тежка е тази пролет в климатично отношение, затова се питаме ще има ли българска стока и каква е ситуацията с реколтата сега? Цветан Цеков , председател на браншовата камара "Плодове и зеленчуци", обясни, че по отношение на плодовете годината ще е нулева при почти всички култури. "Заради априлските студове и снегове череши, вишни, праскови,..
Родителското сдружение „Различни, но равни” стана на 23 години. Заедно родители, специалисти, представители на местна и държавна власт, приятели, партньори и медии помогнахме на децата и младежите с тежки увреждания да получат повече обич, внимание и подкрепа в своята защитена семейна среда, написа по този повод учредителят му атанас Тавков...