Пловдив е основна бизнес дестинация
В интервю за предаването „Ден след ден“ на Радио Пловдив Стоянов подчерта, че Пловдив става все по-популярна бизнес дестинация.
„Това се дължи на доброто икономическо развитие и възможностите, които се дават за бизнес. Имаме от една страна много силно производство, стотици предприятия, които произвеждат различни неща. От друг астрана имаме много добре развит бизнес сектор“, каза заместник-кметът.
Той обясни, че няколко силни сектора, са помогнали на хората, останали без работа в ковид кризата, да намерят препитание в тях.
„Затова нашата икономика продължава да расте, заплатите също, което привлича хората, защото намират по-добре платена работа“, каза още Стефан Стоянов.
Бум на инвестициите се очакват през следващата година
Само около Царацово има обявени инвестиции около 200 милиона лева.
„Водят се и преговори с 15-20 компании, които са потенциални инвеститори, включително български и чуждестранни. Такъв голям интензитет не е имало никога. Това показва, че този регион е интересен и атрактивен - заради качествената работна ръка и качеството на живот, което е над средното европейско“, обясни Стоянов.
Цялото интервю със Стефан Стоянов можете да чуете в звуковия файл.
В рубриката ни „Добро утро, ден!“ тази седмица гостува доктор Димитър Бакалов от Спешното отделение в МБАЛ „Пазарджик“. Тази година той получи наградата „Доктор Стефан Черкезов“ на Българския лекарски съюз, която се присъжда за лекарска всеотдайност и етика. Доктор Бакалов казва, че това е голямо признание и основен мотив да продължи всеотдайно да се..
Важно е не кой, а чий ще е особеният управител на "Лукойл България" - кои хора зад него ще дърпат конците. Така смята проф. Румен Гечев, бивш вицепремиер и министър на икономиката в „Кабинета Виденов“, сега преподавател по икономика в УНСС. Според него н оминацията на Румен Спецов, появила се само дни преди изтичането на законовия срок, е..
Благотворителна кампания под надслов „Купи и Дари“ организират за втора поредна година Ротари, Ротаракт и Интеракт клубовете в Пловдив. Кампанията е насочена към хора и семейства в затруднено положение, като целта е да се съберат дълготрайни хранителни продукти за тях. Миналата година по време на акцията бяха събрани над два тона хранителни..
Организацията "Тракийски туристически район" провежда обучение по проект DETOUR - инициатива за трансформация на местния туристически сектор, насочена към малките и средни предприятия в туризма. Тя се фокусира върху най-актуалните предизвикателства пред индустрията: устойчив туризъм, дигитална трансформация и адаптация към климатичните промени...
Икономическото и социалното развитие на регоините остава „на две скорости“. Стопанската активност, инвестициите и човешките ресурси се концентрират в ограничен брой силни градски центрове, които създават по-висока добавена стойност, разчитат на по-добре функциониращи пазари на труда и имат по-качествена инфраструктура. Тази концентрация поставя..