Размер на шрифта
Българско национално радио © 2025 Всички права са запазени

платена публикация
В Пловдив стартира кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”

С открит урок по безопасност на движението по пътищата в ОУ „Алеко Контстантинов“ в Пловдив  бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в пловдивското училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.

Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е  включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.

„През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.“, сподели  комисар Мария Ботева, главна дирекция „Национална полиция”.

Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.

Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.

„Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в „Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”, която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджърна марката TEDI в „Тимбарк България“.

За TEDI

Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.

Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и  сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.

БНР подкасти:



Последвайте ни и в Google News Showcase, за да научите най-важното от деня!

Галерия

Още от категорията
Кольо Парамов

Влизането в еврозоната ще засили контрола от ЕЦП

Балансовите проблеми, свързани с проекта на бюджет 2026 и липсата на контрол, се дължат на олигархията, която е моделирала политическото и икономическото вземане на решения в своя полза. Тази теза изрази в предаването „Точно днес“ на Радио Пловдив финансистът Кольо Парамов. Той подчерта, че влизането в еврозоната трябва да доведе до..

публикувано на 24.11.25 в 10:34

Нали сме демокрация?

В този епизод тръгваме от твърдението „65% са против еврото, нали сме демокрация?“ и разглеждаме как формулировката на социологическите въпроси променя отговорите и смисъла им. Вместо да приемаме едно число като „волята на народа“, питаме: какво всъщност е било зададено – „харесвате ли еврозоната“ или „искате ли да се отмени валутният борд и..

публикувано на 24.11.25 в 10:08

Матей Матеев в "Добро утро, ден!"

Тази седмица в „Добро утро, ден!“ ви срещаме с един от най-значимите пловдивски творци – Матей Матеев. Роден в Кюстендил, но завинаги свързал съдбата си с Пловдив – града, който му върна обичта с най-високото признание – званието „Почетен гражданин“. Казва, че родния край, балканската енергия го прави човек - широко скроен човек. Послание, което..

обновено на 21.11.25 в 17:08
Илия Проданов

Илия Проданов ще работи за стабилизиране на БАК

Спорове около представителността на организациите на аграрния сектор, който очаква решения по важни теми от държавата. Илия Проданов беше избран за председател на Българската аграрна камара, след като част от браншовите организации я напуснаха, несъгласни с начина на вземане на решения. За заместник-председатели бяха избрани съпредседателят на..

публикувано на 21.11.25 в 16:15

Идеята да се ползва СУПТО е добра, но не и изпълнението

Виктор Павлов  управлява софтуерна компания, която има опит в разработката на продукти за управление на търговска дейност. Той коментира напрежението на бизнеса от въвеждането на лицензиран софтуер за управление на продажбите в търговски обекти. "Като цяло спорът идва оттам, че се опитва да се хване процеса по неиздаване на фискални бележки от..

публикувано на 21.11.25 в 15:58