С открит урок по безопасност на движението по пътищата в ОУ „Алеко Контстантинов“ в Пловдив бе дадено началото на образователна кампания „Пресичам безопасно с TEDI“. Представители на Главна дирекция „Национална полиция“ запознаха първокласниците в пловдивското училище с основните правила, които те трябва да спазват за своята пътна безопасност.
Кампанията се организира за четвърта поредна година от Тимбарк България, съвместно с Министерство на образованието и Министерство на вътрешните работи. Като част от инициативата е създаден иновативен мултимедиен урок, който е достъпен безплатно за всички училища в страната на https://presicham-s.tedi.bg/. В него е включен и онлайн тест за проверка и затвърждаване на придобитите знания от страна на децата.
„През предишните три издания на кампанията видео уроците бяха използвани активно от учениците от начален етап на училищното образование. С него децата научават повече за безопасността на движение по пътища на три вида участници – пешеходци, водачи и пътници. Така учениците усвояват важни правила за правилно поведение при пресичане на улици, при пътуване в автомобил и при управление на велосипеди и тротинетки.“, сподели комисар Мария Ботева, главна дирекция „Национална полиция”.
Разработеният онлайн урок дава възможност на всяко българско училище да го използва и да стане част от кампанията. До момента своето изрично желание да се включат в инициативата са заявили 62 училища от 22 населени места, включително и от по-малки такива. Общият брой на учениците от първи до трети клас, които ще преминат през обучението само тази година е близо 10 000.
Тазгодишното издание на кампанията „Пресичам безопасно с TEDI“ ще се проведе в хибриден формат, като представители на Главна дирекция „Национална полиция“ ще направят практически обучения в училища в шестте най-големи български града – София, Варна, Пловдив, Бургас, Стара Загора и Русе.
„Здравето и безопасността на децата ни са отговорност не само на всеки един родител, но и на обществото като цяло. За нас в „Тимбарк България“ грижата за децата не спира само с полезните и качествени продукти, които им предлагаме всеки ден. С кампанията „Пресичам безопасно с TEDI”, която провеждаме за четвърта поредна година, целим децата ни да бъдат в безопасност, на и покрай пътното платно. Това ще им даде възможност не само да се чувстват сигурни в себе си, но и да бъдат добре подготвени за момента, когато вече сами ще изминават пътя от и до училище. Радваме се, че всяка година кампанията печели все повече доверие сред деца, родители и учители, защото вярваме, че така инвестираме в изграждането на съзнателни бъдещи поколения.“, коментира Лора Величкова, Бранд мениджърна марката TEDI в „Тимбарк България“.
За TEDI
Продуктовата линия детски нектари и сокове TEDI е лансирана на българския пазар през 2006 година и оттогава е сред най-предпочитаните както от децата, така и от техните родители, поради високото си качество и добър вкус. През 2012 година рецептата е подобрена с добавяне на мед. Освен това соковете TEDI са без добавена захар, без добавени консерванти и без оцветители, разбира се, всичко, според регулациите за сокове и нектари в България.
Брандът TEDI е добре познат на пазара с висококачествените си морковени нектари, но включва още и сокове 100% от ябълки и 100% портокал-мандарина, плодови напитки за по-големите и мус със 100% плодово съдържание под формата на пюре, който е изключително подходящ за междинна закуска именно в училище, между часовете. Нектарите на TEDI съдържат витамини А и C, които са важни за детския организъм, и се произвеждат по най-модерна бутилираща технология с ниска пастьоризация, запазваща всички полезни вещества.
В София се провежда дискусия около темата за изучаване на религиозни добродетели и религии в българските училища. Впечатленията си от дискусията изрази пред Радио Пловдив С Пламен Сивов от фондация "Покров Богородичен". "Този дебат всъщност продължава повече от 30 години в нашето общество. Непосредствено след демократичната промяна у нас,..
Премиерът Росен Желязков е гост на официалното откриване на обновената градска част на Чепеларе. Пред Радио Пловдив кметът на общината Боран Хаджиев разказа, че централната градска част е изцяло облагородена, има много магазини и заведения. "Хората вече има къде да се разходят и да си купят сувенири. След минути ще бъде отслужен водосвет за..
Над 1000 ученици и студенти участват в 28-я Панаир на тренировъчните фирми. Те ще се състезават в 16 конкурса, за които наградите ще бъдат раздадени утре, от 12 часа. Целта е средното образование да се ориентира към професии, които са актуални и търсени на пазара на труда. Има участници от Черна гора и Сърбия. В Пловдивския панаир са фирми от..
Лечебните заведения са категорично против решението за намаляване на потребителската такса за болнична помощ от 5,80 лв. на 1 лв., както и с начина, по който тази промяна е въведена – без необходимата публична дискусия и консултация със заинтересованите страни. Решението за намаляване на таксата е взето на последното заседание на Министерски съвет..
Продължава поклонението пред тленните останки на папа Франциск. Описвайки го, най-често споменаваната дума за него е човечност. За начина, по който живя, и се изпраща този духовен лидер, говори писателката Теодора Димова. „Той наистина беше изключителен човек! Няма да забравя – още първата седмица, когато стана папа, имаше среща с..