Пред новия кмет на Пловдив има страшно много предизвикателства. Дано Костадин Димитров намери силите и уменията да отговори подобаващо. Това заяви в интервю за предаването „Точно днес“ на Радио Пловдив Руси Чернев, бивш главен редактор на вестник „Марица“ и участник в кметската надпревара в града на първи тур.
„Първо, ще трябва да си подреди приоритетите. Ако съм на негово място, бих се замислил – как община, в която няма нормални рейсове и тротоари, а в общинските болници няма педиатри, строи стадиони и зали за стотици милиони левове? За него ще е много необходимо бързо да завърши ремонтите, трудните, които вървят в момента. За някои от тях ще трябва да търси финансиране. Най-големите капани са заложени именно в тези проекти – пробив под Централна гара и в работата по Южен обходен колектор, който спъва и завършването на транспортен възел „Модър-Царевец“, заяви Чернев.
Той смята, че още в следващите дни, когато ще станат ясни заместниците на Костадин Димитров в Община Пловдив, ще си проличи какво ще бъде управлението на града.
„Ако при формирането на екипа от заместник-кметове, видим имена като Розалин Петков, Иван Стоянов, Димитър Колев, Пламен Панов, тогава всичко ще е ясно. Според мен, именно Иван Тотев ще дърпа конците в Община Пловдив през следващите четири години. А мнозинството е ясно и то е – ГЕРБ, „Съединени за Пловдив“, ДПС и „Браво, Пловдив“, каза още Чернев.
Той обяви и причините да не успее на местния вот.
„Явно не съм подходящ за политик, защото говоря само истината. Второ, като цяло, българите не обичат журналистите и може би имат основание затова. Третото е, че хората уж искат промяна, но гласуват за познатото, макар да не го харесват много“, каза още Чернев.
Цялото интервю с Руси Чернев можете да чуете в звуковия файл.

За горивата и санкциите - какво да очакваме на нашия енергиен пазар и след 1 януари, когато идват разплащанията с евро? Прогнозата за сделката "Лукойл" правим в разговор с доц. Васил Петков , преподавател по МИО и маркетинг в ПУ и УНСС. С него говорим за критичните въпроси около съдбата на „Лукойл Нефтохим“ в Бургас и влиянието на санкциите..
Какво за развитието на Летище Пловдив излиза на преден план, след като стартира линията до Милано, какво сочи анкетата на сайта на пловдивския аеропорт и какви са предпочитаните дестинации на хората от Южна България, разговор с изпълнителния директор Красимир Пешев . Пешев съобщи, че допитването до пътниците е провокирано от техните въпроси в..
Среща на бизнеса в Пловдив, Пазарджик и региона организира “Капитал Градове”, платформата за регионални дискусии и издания на в. "Капитал". Тя ще се проведе в хотел DoubleTreebyHilton в Пловдив. В срещата ще участват кметовете на Пловдив и на Пазарджик Костадин Димитров и Петър Куленски и представители на бизнеса в областта на..
На 10 ноември в Пазарджик ще е премиерата на книгата „Родопската теснолинейка“. Това е книга-енциклопедия, която в 364 цветни страници събира повече от век история, разкази и снимки, посветени на единствената действаща теснолинейна железопътна линия в България по маршрута Септември–Добринище. В интервю за програма "Ден след ден" Кристиян Ваклинов..
Проектобюджетът за 2026 година е определен от бизнеса като опасен и нереалистичен. Според заместник-председателя на Асоциацията на индустриалния капитал и социолог Кънчо Стойчев държавата върви към свръхдефицит и критично равнище на задлъжнялост, а цената ще бъде платена от българските данъкоплатци. В интервю за Радио Пловдив Стойчев заяви, че..