Да се намали една цена важно е поведението на производителя, логистиката и търговеца. "Не може току така да се каже - сваляйте цените".
За да спечелим конкуренцията с останалите на пазара ние намаляваме цените на много повече стоки от описаните в кампанията и не е важно какво ще бъде обозначението на това, не може да повлияе "спусната отгоре" препоръка.
Латинка Петрова сподели, на фона на инфлацията в момента не е възможно дълготрайно падане на цените. Разходите за ток, заплати и осигуровки са достатъчно големи и не позволяват това.
Тази инициатива ще отмине много бързо, клиентите имат достатъчно информация и едва ли едно лого ще повлияе на избора им откъде да пазаруват.
Цялото интервю е в прикачения звуков файл.
В рубриката „Добро утро, ден!“ тази седмица ни гостува Д-р Ваня Танчева- Манчева. Жена с размах, с чувство за хумор и дар слово, чийто професионален път от цели 42 години е свързан с контрола на здравната система в Пловдив и областта. Минава през всички нива на ХЕИ и РЗИ, като последните 11 години, до 2021 година, е директор на инспекцията. Казва,..
Трудности бяха предварително предречени за значителна част от медиите, които разчитат на приходи от рекламите на хазарт. С изключително бързо проведена процедура парламентът въведе забрана за такива реклами, въпреки че очакванията бяха крайното решение да се вземе след изборите. Сега се случва се сякаш другата крайност – всяка..
Първоначалното правителствено разрешение частен инвеститор да построи детска болница бе спряно след негативната реакция на почти всички основни политически играчи. Най-активно се противопоставиха от Обществения съвет за създаване на национална детска болница. За трудното намиране на баланс между обществен и бизнес интерес в здравеопазването е..
" Стратегически аспекти на маркетинга " е новата книга на пловдивския преподавател по пиар, маркетинг и комуникационна политика д-р Любомир Стойчев . Монографията е вече рецензирана и издадена. Фокусът в нея е върху условията, при които действително стратегическият маркетинг съществува в България, като са изследвани големите предприятия от..
В програма "Точно днес" разговаряме с политолога и експерт по изборни системи Даниел Стефанов , който прогнозира кампанията, която се открива от 9 май за изборите 2 в 1, говорим още за надпреварата на партиите и за технологията на този вот, където бюлетините пак ще са опция за гласуване, наред с машините. Даниел Стефанов каза по повод, че..