По думите й най-големият капан е предоверяването на човека, който предлага офертата. Затова и първото нещо, което трябва да направим е да проверим кои стои зад обявят. За да бъде проверен даден туристически оператор или агент е достатъчно да се влезе в регистър в сайта на министерството на турзизма.
„Важно е и да проверим дали има застраховка професионална отговорност, която е валидна, тъй като ако туроператорът обяви несъстоятелност, тази застраховка ни гарнтира връщане на средствата.
Трябва да прегледаме добре и детайлите в офертата, за да видим кои са включени в цената и за кои се заплаща допълнително, както и да проверим дали условията са нанесени коректно върху договора, който подписваме“, каза Руменова.
Тя подчерта още, че ако хората искат да направят рекламация на дадена услуга това може да се случи в 14 дневен срок, но не по-късно. Освен това сигналът трябва да бъде оформен писмено, за да има след кога това е направено. Жалбата се подава до рецепцията на хотела, туроператора, КЗП или министерството на туризма.
"И Великден и Гергьовден в голяма степен са семейни празници, в които човек има възможност малко повече да се отдаде на размисъл" . Това сподели за програма "Точно днес" именикът Георги Лозанов, медиен експерт и анализатор. Според него съвпадането на двата празника дава допълнителна красота и значимост. Той разказа, че носи..
В рубриката „Добро утро, ден!“ тази седмица ни гостува Д-р Ваня Танчева- Манчева. Жена с размах, с чувство за хумор и дар слово, чийто професионален път от цели 42 години е свързан с контрола на здравната система в Пловдив и областта. Минава през всички нива на ХЕИ и РЗИ, като последните 11 години, до 2021 година, е директор на инспекцията. Казва,..
Трудности бяха предварително предречени за значителна част от медиите, които разчитат на приходи от рекламите на хазарт. С изключително бързо проведена процедура парламентът въведе забрана за такива реклами, въпреки че очакванията бяха крайното решение да се вземе след изборите. Сега се случва се сякаш другата крайност – всяка..
Първоначалното правителствено разрешение частен инвеститор да построи детска болница бе спряно след негативната реакция на почти всички основни политически играчи. Най-активно се противопоставиха от Обществения съвет за създаване на национална детска болница. За трудното намиране на баланс между обществен и бизнес интерес в здравеопазването е..
" Стратегически аспекти на маркетинга " е новата книга на пловдивския преподавател по пиар, маркетинг и комуникационна политика д-р Любомир Стойчев . Монографията е вече рецензирана и издадена. Фокусът в нея е върху условията, при които действително стратегическият маркетинг съществува в България, като са изследвани големите предприятия от..