Свалянето цената на картата е наложително, убедена е Савина Петкова, защото при сегашната и цена от 500 лв. тя практически не се ползва. Предложението е цената и да се намали на 365 лв. или усреднено – по 1 лев на ден.
Засега не е обсъждано поскъпване на билетите.
Най-наболял е въпросът с въвеждането на електронното таксуване. Работата там е доста напреднала, над 220 автобуса вече са оборудвани с валидатори. Предстои обаче обучение на персонала както на превозвачите, така и от общинска страна за наблюдение и контрол.
Системата ще даде по-вярна картина за състоянието на пътникопотока, натоварването на линиите, от което зависи и степента на субсидията.
Трябва да спрем да мислим, че маршрутните разписания са свещена крава, която не може да се пипа. Вярната картина ще се получи след въвеждането на електронната система, категорична е заместник-кметът.
Да се увеличи общинския персонал от контрольори също е въпрос на дневен ред, допълва Савина Петкова. Сега хората са едва 23, а нуждаем се от още, казва тя.
Плътните проверки в автобусите са необходими, за да не се изкушават гражданите да пътуват гратис.
Друг акцент в транспортната схема на Пловдив е възстановяването на общинския превозвач в лицето на „Екобус“. Предвижда се създаването на нови две градски линии с номера 103 и 104.
Генералния план за организация на движението изтича в края на тази година, тепърва трябва да се работи усилено в това направление.
"За два месеца и половина в ресора съм направила всичко възможно в положителна посока. Изготвен е доклад, в който в 9 точки са набелязани главните проблеми за решаване. Имаме подкрепата на кмета и общината, но нещата са натрупвани и не може да се разрешат с магическа пръчка. Транспортните схеми, инфраструктура, светофарни системи и регулиране на трафика са съществена част от обществената сигурност. Знам къде са болките и на гражданите, но и на превозвачите. При тях основно е липсата на кадри. Там вече хронично липсват шофьори, монтьори и друг персонал. Отделен проблем е, че градът е разкопан, а ремонтите вървят много бавно" – признава Савина Петкова.
Не бива заради някои неуредици да се слага общо клеймо колко ужасен е градския ни транспорт – настоява заместник кметът.
Всички идеи за реформи в сектора ще бъдат скоро обобщени и качени в сайта на общината за свободно обсъждане, а след това предадени за конкретни решения в Общинския съвет.
Две момчета на 14 и 16 години са приети в Спешното отделение на МБАЛ – Пазарджик само за ден след употреба на алкохол и енергийна напитка. От болницата уточняват, че 14-годишно момче от Пазарджик припаднало в училищен двор и било докарано в болницата с линейка на Спешна помощ, след като му е оказана първа помощ на място. Детето обяснило, че му..
Официално бе даден старт на строителството на пътя към Мулдавски манастир „Св. Петка“ над Асеновград. Участъкът е с дължина близо да километра, като се предвижда изграждане на втора лента на пътя, което ще позволи безпроблемно преминаване не само на леки коли, но и на атобуси и тежкотоварни автомобили. Пътят се строи с държавно финансиране на..
От началото на годината досега пловдивските криминалисти са иззели 9,5 килограма високорискови наркотични вещества. Сред тях са 5 килограма синтетични канабиноиди, 3 килограма марихуана, 900 грама амфетамин, както и кокаин и екстази, съобщиха от полицията. Конфискувани са и 361 вейпове със съдържание на хексахидроканабинол. При акциите са..
Делото срещу Рангел Бизюрев беше отложено за 14 март. Разпитана беше свидетелка, която в нощта на убийството се е видяла с Валентин Динков. Сияна Тинева разказа, че тогава тя се е видяла с Валентин, но той е бил спокоен и не е показал някакво притеснение. След разпита на момичето Бизюрев поиска думата и каза, че не се чувства добре..
Започва строителството на пътя към Мулдавския манастир „Света Петка“ край Асеновград. Дължината на пътната отсечка е около 3 километра – от главния път Асеновград – Кърджали до светата обител. Изграждането на пътя до манастира се чака от много години. От него са асфалтирани около 500 метра, но заради кариерата за инертни материали в близост..