"Още от 2016 година първия договор имаме, че трябва да се работи на километър, когато влезе системата "Индра". Общината не изпълни това нещо, усвоиха се 25 милиона при предишния кмет и в момента другите две дружества са декапитализирани и са пред фалит. Общината не можа да намери начин как да се прехвърлят линиите от болното на здравото място и аз съм най-потърпевшия от всички колеги това, защото и по двата договора карам над 50% от линиите и имам 96% изпълнение", подчерта Ангелов.
Ангелов посочи, че двете фирми, които не си изпълняват договорите са "Автотранс Чолаков" и "Хеброс бус". Той допълни, че е можело договорите на тези две фирми да се прехвърлят на този, който изпълнява и да не се стига до сегашната ситуация.
По думите на Петко Ангелов на "Автотранс Чолаков" миналия месец са върнати линии. "Заради него прекратяват договора и му връщат линиите", категоричен бе бизнесменът.
"С никой не си говоря, с всички съм изпокаран. Ние нямаме бизнесотношения защото общината си плаща на всяка фирма", заяви той и допълни, че консорциумът сам е паднал.
Според него когато дойдат избори, всички се упражняват върху градския транспорт на Пловдив. "Това е най-тежката работа, която има в момента и постоянно има недоволни граждани – един път им е студено, друг път - топло, не можем да угодим на всички", обясни превозвачът.
По думите му, когато не се изпълняват линиите от двете фирми, е трябвало общината да предприеме нещо. "Чакаме шеста година да влезе "Екобус", ами той да вземе линиите. Призовавам "Екобус да си вземат 200 линии", коментира Ангелов и допълни, че фирмата му няма достатъчно капацитет да кандидатства за всички линии.
"При тази система, ситуацията, при която договорите се бутат ей така, който има желание да даде 20 милиона евро и да кара по всичките линии, ами нека тяхното дружество да го направи. Това са проблеми на общината, не мои. 100 рейса са ми на пазара и излизат, и аз не съм сигурен дали утре ще взема линия. Накрая кметът решава", ядосано заяви превозвачът.
Той е категоричен, че ще си търси правата в съда, но изчаква да приключи прякото договаряне. И добави, че ще съди Веселин Дошков и Димитър Чолаков за пропуснати ползи. "От общината какви претенции да имам? То си излиза, че те не изпълняват. Тези догвори трябваше да бъдат прекратени или да се плаща на километър още преди години", повтори отново Ангелов.
По темата с нередовните маршрутки по линия №5 до село Труд превозвачът заяви, че и там кара на временен договор. "Ами да мине село Труд в регулацията на община Пловдив, за да се кара дотам", коментира той.
Според него до упреците към него се е стигнало заради предизборни изявления на кмета на Труд.
"Не съм длъжен като имам по разписание една маршрутка, да давам пет маршрутки. Когато си плащат и имам одобрена схема от общината има възможност. Но не може незаконно да им се пускат маршрутки. Както и линия №1 да ходи до село Труд, ами да намерят кой да плаща", възмути се бизнесменът.
Чуйте повече в звуковия файл!
Политологът прф. Мария Пиргова коментира в програма "Точно днес" политическата ситуация в момента, стабилността на кабинета, както и потенциалните кадрови промени. Тя изрази песимизъм относно възможността за съществени промени от страна на настоящите управляващи и посочи, че нови политически субекти ще се появят като отговор на..
Европейската прокуратура разследва Община Пловдив по подозрения за измами с обществени поръчки, свързани с подобряване на градските зелени и обществени пространства в Пловдив. Става въпрос за реализирания проект в предишния мандат за близо 3 милиона лева за ремонт на базата на ОП „Чистота“. Какви може да се последствията и ще има ли резултати от..
За жалост твърде много свикнахме такива проверки да не водят до никакъв резултат. Въпросът е какво ще произлезе от проверката в Община Пловдив днес, коментира в предаването "Ден след ден" журналистът Иво Дернев, главен редактор на сайта "Под тепето" п о повод проведената днес проверка на Европейската прокуратура в Община Пловдив, свързана с..
Нецелесъобразно и незаконосъобразно са харчени парите от заема по европейската програма „Региони в растеж“, чиято цел е подобряване на чистотата в Пловдив и намаляване на замърсяването на въздуха. Пример за това е обществената поръчка за ремонта на сградите и двора на фирмите „Чистата“ и „Паркове и градини“, която сега се проверява от..
Очаквам да обсъдим ситуацията в страната на нашия най-висш форум, защото сегашните обстоятелства са неприемливи. Това заяви в интервю за програма "Точно днес" депутатът от БСП - Обединена левица Иван Петков - Бебето. Той припомни, че още при избора на председателя на партията Атанас Зафиров е заявил, че може би Делян Пеевски (още докато ДПС беше на..