В момента има силен обществения натиск, а може би и политиците и отговорните фактори узряха за това да се вземат адекватни мерки, смята той сподели, че възлага надежди на компетентността на премиера и министъра на транспорта, които имат капацитет по темата.
В лабиринта от институции и отговорности истинският виновник за ситуацията не може да се види, коментира Георгиев. Той допълни, че тази умишлено създадена система поглъща и много средства, които могат да се инвестират в безопасността, а отделно приютява и политически "калинки".
Усмихваме се с моите колеги на намерението за ограничаването на скоростта на магистрала от 140 на 130 км/ч, защото няма обективна статиткиа, която да показва, че подобна мярка ще е успешна, сподели още Красимир Георгиев.
"Не може всичко, което предлага КАТ да се приема безропотно, така до десетина години скоростта може да падне и до 30 км/ч, а на всичко отгоре те нямали статистика за загиналите на магистрала..."
Красимир Георгиев изрази скептицизъм по отношение на проследяването на средна скорост с камерите на ТОЛ системата. През 20 метра имаме пътни знаци с различни ограничения на скоростта, как се изчисли това, как ще се предотврати и забавянето на някоя бензиностанция, например?!
Не съм против небрандираните автомобили на полицията, които да осъществяват контрол, но се боя, че ще се включат в играта на "стражари и апаши", освен че ще се изсипят едни пари, за да се купят.
Просто държавата на всяко ниво трябва да си влезе в ролята, ще има успех, никъде в света никой не е по- силен от държавата, стига да има желание и решителност.
Цялото интервю е в прикачения звуков файл.
След серията тежки катастрофи в Пловдив през последните дни – сред които и трагичният инцидент на Околовръстното шосе, отнел живота на майка, баща и едното им дете – темата за пътната безопасност отново излезе на преден план. За причините и решенията e разговарът с осемкратния рали шампион на България и основател на Академията за безопасно шофиране..
Могат ли протестите да променят ситуацията в държавата? Въпросът идва след снощното бурното недоволство в София и днешния отзвук за преработка на проектобюдежета. А отговорите са някъде между силата на обществото и слабостите на политиците. Според психолога Пламен Димитров, когато говорим за сила и слабост, неизбежно се поражда конфликт. А..
На ресторант ще ни е по-скъпо през следващата година , прогнозира регионалният представител на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) за Пловдив Еньо Енев. По думите му секторът се присъединява към общото недоволство срещу проектобюджета за 2026 г., който според бранша не е приемлив. Енев подчерта, че за разлика от..
Професор Митко Димитров от Института за икономически изследвания на БАН анализира рисковете, свързани с новия държавен бюджет. Според него, ако бъде приет, България ще навлезе навлиза в опасна дългова спирала с очаквано увеличение на съотношението на дълга към БВП над 36%. Той критикува факта, че увеличението на разходите се финансира чрез нови заеми..
В отворено писмо Българската болнична асоциация (ББА) и Националното сдружение на частните болници заявиха, че категорично не са съгласни с предложените в проекта за бюджет на НЗОК за 2026 г. промени. Според тях механизмът за финансиране на заплатите на лекари и специалисти по здравни грижи чрез държавни трансфери през Касата е неправилен...