ФАРА – най-големият фестивал за реклама в България, отбелязва 20-ото си юбилейно издание през юни. Фестивалът е най-значимото и престижно събитие на рекламния и комуникационен бранш в България. Организатор на ФАРА е Българската асоциация на комуникационните агенции, която тази година провежда събитието в Пловдив между 6 и 8 юни под мотото „Гладни за идеи“. И тази година фестивалът е част от официалната програма на „Пловдив – Европейска столица на културата 2019“.
По време на събитието ще могат да бъдат разгледани не само най-интересните рекламни и комуникационни решения през годината, но и ретроспективна изложба с емблематични реклами от предишните 2 десетилетия. Фестивалът ще представи изложбата във фоайето на Дом на културата „Борис Христов“ в Пловдив между 6 и 8 юни.
Експозицията е отворена за свободно посещение всеки ден между 9,30 и 18,00 часа в периода на събитието. За поредна година фестивалът не само ще отличи най-добрите реклами за изминалата година, но организира богат и интересен лекционен панел със световни лектори в областта на маркетинга, рекламата и изкуството. Участници във ФАРА ще могат да проследят състезанието на творчески проекти в 10 основни категории и 25 подкатегории, като тази година във фестивала участват 32 агенции с общо 324 рекламни проекта. Юбилейното издание е повод за включването на още една, 11-та категория, която не носи точки за крайното класиране в творческото състезание, но ще ни припомни интересни моменти от работата на агенциите през годините – категорията „The best of the first 20“.
И тази година ФАРА продължава новата традиция да бъде не само състезание, но и лекционен форум на международно ниво. На 7 юни акредитираните участници ще имат възможността да чуят световни лектори от сферата на маркетинга, бизнеса и рекламата. Сред тях са Оскар Фаринети, основател на Eataly, фотографът Димитър Караниколов и др.
За четвърта поредна година рекламният фестивал ФАРА е в успешно партньорство с „Пловдив 2019“, което беше и поводът да премести своето място на провеждане в града на тепетата. 2019 се очертава да бъде рекордна за фестивала, който отбелязва най-много акредитирани гости от България и чужбина.
Повече от интервюто с члена на УС на Българската асоциация на комуникационните агенции Чавдар Кенаров.
В разгара на лятото – колко харчат българите за почивката си и какъв сезон отчитат хотелиери и ресторантьори? Според директора на Института за анализи и оценки в туризма Румен Драганов, това лято се очакват рекорди по брой туристи, най-вече от немския пазар. "Имаме увеличение на седалките, т.е. самолетните полети, към България от..
Единайсетокласникът от Математическата гимназия в Пловдив Велислав Джелепов спечели бронзов медал от второто издание на Международната олимпиада по изкуствен интелект, която се проведе от 2 до 9 август в китайската столица Пекин. В състезанието участваха близо 80 отбора със 310 състезатели от 63 държави. То е признато за най-престижното ученическо..
Обществената поръчка за линиите от областната траспортна схема е готова и тя ще бъде обявена през следващата седмица. Това заяви в интервю за Радио Пловдив Димчо Йоргов, директор на Общинско предприятие „Организация и контрол на транспорт“. До средата на септември се очаква да бъдат отворени офертите, а поръчката включва 17 линии...
България по пътя на еврото . До колко основателни са опасенията на част от българите? Финансистът Светозар Гледачев е наш събеседник по темата. Гледачев смята, че управляващите не се справят с кампанията по разясняване за въвеждане на еврото от 1 януари 2026 г. Финансовият анализатор подчерта, че всичко е проформа, като политиците "хвърлят..
Единственият вариант за справяне с шарката по дребните преживни животни е ваксинацията и заявихме това категорично още преди месец. Сега огнищата се увеличават, животните се евтаназират и не можем да продължим така, тъй като ако се забавим ще изгубим поголовно стадата , заяви в интервю за Радио Пловдив председателят на Националната асоциация на..