В предаването „Ден след ден“ той конкретизира част от исканията си ,които ще защитава в бъдещи дискусии по Правителствената концепция за обучение по безопасност на движението по пътищата
„Водачите, които са с отнети контролни точки и шофьорски книжки не просто да бъдат изпитвани в класната стая като ученици, а с тях активно да работят психолози, които да анализират причините за поведението им на пътя и да ги отстранят. А , ако кандидат- шофьорът не успее да издържи практическия си изпит в продължение на година – задължително да положи цял един нов курс на обучение“ – настоява Иванов.
Според него трябва да се унифицират програмите и ценза на обучаващите се за преподаватели в автотранспорта. Към момента нивото в момента е значително занижено в някои от учебните заведения, тъй като не се работи по единна порграма за всички, а с индивидиални, а често пъти има и самостоятелни обучения.
„Това е недопустимо. Цяла генерация от преподаватели си отива , а новите не са с това ниво“ - възмущава се Иванов и допълва , че очаква чрез програмата „Обучение за цял живот“ навиците за безопасност на движението да започват да се изграждат още в детските градини и училищата. Отчита като минус реалната липса на такива в момента , заради ковидепидемията. Настоява да се обсъдят възможностите за адекватни на ситуацията и методи за безопасно провеждане на шофьорски курсове. Дори и да се помисли те да се провеждат по „американски модел“, който представлява самостоятелно практическо обучение от страна на родители към децата си .
Относно практическия изпит задължително да се въведе изпит на полигон с реални метеорологични условия, а не както до сега чрез видеоуроци.
Съвместната кампания е между МБАЛ - Пазарджик и общината, а инициатор е д-р Димитър Бакалов, заместник-началник на Спешното отделение. " Тази кампания се роди от идеята да успеем да предоставим медицинска помощ в малките населени места, особено за хората, които са трудно подвижни. Получих пълна подкрепа от директора на болницата д-р Красимир..
Спешни законови реформи, по-голям контрол от страна на държавата и право на коопериране на малките производители. За това настояват членовете на Българската аграрна камара, която пое ангажимент да опише нелоялните търговски практики по цялата верига на доставки. "Като Аграрна камара този проблем го поставяме от миналата година и тогава, по..
Според предложения проектобюджет за 2025 година и финансовия план за следващите три години България влиза в дългова спирала, смята преподавателят по икономика и финанси проф. Красимир Петров. Дълговете ще достигнат през тази година 60 млрд. лева, догодина 70 млрд. лв, следват 80 млрд и след това 87 млрд. лева. България затъва в бясна скорост в..
Ръководството на "ЕВН България" (EVN) възрази остро срещу приетия на второ четене от Народното събрание Законопроект за предоставяне на финансова подкрепа на битови крайни клиенти на електрическа енергия, останали без ток в периода 21-31 декември 2024 г. включително. "Изненадани сме от приетото вчера в парламентарната Комисия по енергетика и днес в..
Техническият университет – филиал Пловдив отваря 12 от най-съвременните си лаборатории за практически упражнения на ученици от 58 училища в Южен централен район . Инициативата „Час в лабораторията: иновации в действие“ ще даде възможност – чрез открити уроци и практики, ученици от 11-ти и 12-ти клас и техните учители да надградят знанията си..