Линия №10 е най – проблемната от целия градски транспорт на Пловдив, твърдят пътници, които всеки ден се сблъскват с проблеми по тази автобусна линия. Те се възмущават, че са принудени „да висят“ по спирките по 40, дори 50 минути, за да дочакат да дойде автобус. Възмущението се засилва от факта, че линия №10 изобщо не присъства на електронните информационни табла, затова се питат: Съществува ли изобщо такава градска линия?
А „Десятката“ - както пловдивчани я наричат, е важна линия, свързваща район „Тракия“ с квартал „Христо Смирненски“. Тя е необходима на много ученици, учители и други работещи в противоположните райони на града.
По линията в делнични дни се движат само 5 коли, макар че по официална информация би трябвало да са 6.
Коментарите на пътуващи по линия №10 събра Антоанета Петричанска - можете да ги чуете в прикачения звуков файл.
По горещата тема Радио Пловдив потърси позицията на контролния орган - община Пловдив, с официална заявка за интервю със заместник – кмета Тодор Чонов, чиито ресор е транспортът. От администрацията отклониха поканата с аргумента, че на вниманието на заместник-кмета са по – мащабни проекти и инициативи, а не единична градска автобусна линия.
Разговор все пак се състоя – с Пламен Вълков, директор на Общинското предприятие „Организация и контрол на транспорта“.
От него се разбра, че Веселин Дошков, собственик на фирма „Хеброс бус“, която обслужва линия №10 от градския транспорт, системно не изпълнява задълженията си по договора с общината.
Освен намаления брой коли, по линията редовно се пропускат курсове.
Само през месец септември са пропуснати 853 курса. Във вчерашния ден пропуснатите курсове са 9, а до 8,30 ч. тази сутрин са пропуснати два курса.
Общината би трябвало да налага по 1 000 лева глоба за всеки пропуснат курс. Оказва се, че това не е така.Какво можем да очакваме от кабинет с премиер Росен Желязков и тръгваме ли по нов път, който да затвържадава европейската ориентация на България? Темата коментира в програма "Точно днес" доцент Татяна Буруджиева, политолог и университетски преподавател. Тя изрази надежда, че днес ще се направи крачка към нормализация на политическите процеси в..
Има разум в промените на съдебния закон, но те са фокусирани върху настоящата ситуация. И несъмнено целят елиминирането на Борислав Сарафов. И тук, някои мои опоненти, твърдят, че не може да се прави закон за един човек. Да, но когато този човек се е превърнал в еманация, в емблема на системните и структурни проблеми в една институция, то..
Как се справя Община Пловдив с финансите? Има ли рискове в условия на удължен държавен бюджет и какви са те? Въпросите са към заместник-кметът по финанси Женя Петкова. Правителство за държавата е изключително важно. По различнен начин ще се подходи в работен процес. Редовен кабинет е признак за сигурност и спокойствие , заяви заместник-кметът по..
Политологът от Българския институт за правни инициативи Теодор Славев коментира за Радио Пловдив бъдещето на коалицията ГЕРБ, "БСП- Обединена левица" и "Има такъв народ" и споразумението им с "Демокрация, права и свободи – ДПС" както и предложения проектокабинет „Желязков“. Според него за всички е по-добре да имаме редовно правителство,..
Социологът от агенция „Мяра“ Яница Петкова коментира коалицията „три и половина“, която формира мнозинството за правителство. По думите й във всички случаи ДПС- ДПС печели от участието си в него. Свикнали сме да се виждаме ИТН като непредвидим партньор, но участието в управлението може да промени това, а БСП е в трудна вътрешнопартийна ситуация и..