Най-трудният досега за прогнозиране резултат от вота на недоверие към кабинета на Кирил Петков оконтрасти още по-отчетливо мащабите на дефектиралото коалиционно управление.
Извън въпросите в динамика за това, кои от партиите са опозиционните и кои – оставащи в управленската коалиция, в горещото лятно време най-парещи си остават темите за политическото бъдеще на страната ни, за отношенията с РСМ, но и... с Европа, за икономическата цена, която плащаме всички, заради войната и последствията от санкциите, некадърното държавно управление, бежанците, инфлацията.
Отговорите днес едва ли са по-различни от вчера, но отзвучават доста по-категорично, под напора на гражданските вълнения „за“ и „против“ всичко и всички. И вероятно ще бъде така и занапред, докато неясната коалиционна картина се фокусира в координатната мрежа на националните и европейски ценности с видим резултат.
В програма „Точно днес“ - отзвук от „ВЧЕРА“ с гласове на водещи журналисти:
Какво промени внезапното желание на лидера на ГЕРБ Бойко Борисов партията му да даде зелена светлина на преговорния процес на РСМ с ЕС, след като доскоро именно те бранеха твърдата българска позиция. Събеседник по темата – журналистът и собственик на агенция БГНЕС Любчо Нешков.
С политическия анализатор и автор на рубриката „Великите европейци“ по радио Пловдив Пламен Асенов – разговор за зрелостта на политическата ни система в контекста на модерния диалог с времето и примерите, които дава или - не политическият елик в управление и – в опозиция.
Методи Андреев – депутат от ОДС, РБ и ГЕРБ, бивш шеф на парламентарната комисия по досиетата, ще попитаме накъде се движи България оттук нататък с промените. Преди малко повече от 7 месеца той бе категоричен,, че макар и да са различни по идеология, политическите сили в управленската коалиция ще постигнат разбирателство, но то няма да е монолитно и че „промените няма да се случат така бързо, както искаме“. Това бе тогава, а днес?
Преди старта на десетото юбилейно издание на международния фестивал „Дни на тракийската култура“ в Културен център „Тракарт“ с организатора на инициативата Диди Кузманова разговаря Живка Танчева.
Пловдив ще бъде многоцветен и с още един фестивал „Капана фест“.Той стартира в четвъртък и ще продължи до 26-ти юни. Репортажът по темата е на Христина Йорданова.
А „Добро утро, Ден“ в 7.30 продължава с четвъртата част от разговора на Антония Попова с д-р Костадин Чифлигаров, за когото професията е съдба.

Неделното ноемврийско утро споделяме заедно, с надежда за позитивен и ползотворен във всеки смисъл ден! Надяваме се меката и топла есен да продължи, и да ни пдари още дълги часове за приятни разходки и още много от красивите си багри! Заедно с красотата на есента обаче, попадаме и във времето на настинки, неразположения, вируси и хронични болежки. Ще..
Държавата поема контрола над "Лукойл". По голяма спешност парламентът реши да постави рафинерията в Бургас под управлението на особен управител. Това се случи, след като САЩ отказаха на швейцарската компания – купувач да придобие международните активи на „Лукойл“, определяйки я като марионетка на Кремъл. За правомощията, които ще има особеният..
В последния работен ден от седмицата говорим за важността на училищните библиотеки и книгите, които са най-харесвани от децата. Какви са начините и способите една училищна библиотека да се превърне в притегателно място за съвременните деца, разказва Деана Атанасова - удостоена с отличието "Училищен библиотекар на годината". Награда, която й бе..
В последния делови ден на седмицата говорим за бюджет, здравеопазване, джаз и литература. Днес в „Точно днес“ започваме с темата, която разбуни духовете – проектът за държавния бюджет. Ще чуем мнението на Кирил Василев от Сдружение „Бизнесът за Пловдив“, защо значима част от предприемачите и инвеститорите в региона не са съгласни с финансовата рамка..
Пловдивските общински съветници за пореден път отложиха одобряването на обществена поръчка за превозвачи в градския транспорт. Дискусията събра серия допълнителни предложения за подобряване на заданието, но и припомнянето на ресорния заместник-кмет Александър Държиков, че бавенето удължава временната процедура, по която се движат автобусите, с..